JarekPL Napisano 3 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2020 (edytowany) Cześć! Jestem nowy w temacie audio i obecnie zmierzam w kierunku mojego pierwszego kina domowego / zestawu do komputera. Chciałbym zapytać Was o opinie na temat platform izolacyjnych subwoofera - czy się sprawdzają, co sądzicie? Moje pytanie kieruję w stronę małego (4x3m) pokoju w bloku oraz mocnego subwoofera (prawdopodobnie Klipsch SPL-150 lub SVS PB/SB 2000). 1) Czy taka platforma pomoże w wyciszeniu względem sąsiadów / pokoju obok? 2) Czy taka platforma ulepszy / nie pogorszy basu, jego kontroli itd.? Przykład: Auralex Accoustix SubDude-HT™ Subwoofer Isolation Pad Ew. czy macie jakieś ciekawe do polecenia, jeśli to sprawdzony i dobry pomysł. Pozdrawiam Jarek Edytowano 3 sierpnia 2020 przez JarekPL Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinZG Napisano 3 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2020 Poczytaj tu: Ja ze swojej strony będę robił podobny eksperyment, już zamówiłem płyty granitowe, mam nadzieję, że dojadą w tym tygodniu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arek T Napisano 3 sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2020 2 godziny temu, marcinZG napisał: Poczytaj tu: Ja ze swojej strony będę robił podobny eksperyment, już zamówiłem płyty granitowe, mam nadzieję, że dojadą w tym tygodniu. Po dłuższym czasie użytkowania polecam rozwiązanie:) wiadomo, że pokoju Ci to nie wygłuszy, ale moją sytuację poprawiło:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JarekPL Napisano 3 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2020 Dzięki za odpowiedź A jak z barwą dźwięku? Nic się nie zmieniło lub pogorszyło w basie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...