MonikaD Napisano 20 sierpnia 2020 Napisano 20 sierpnia 2020 (edytowany) Witam. Zmieniłam operatora internetowego na UPC, a więc wifi mam z innego źródła. Wszystko działa, w telefonie łączę się z UPC przez wifi. Mam problem z uruchomieniem Mucsiccast. Odinstalowałam i zainstalowałam ponownie apkę, ponownie uruchomiłam telefon i nic. Wchodzę do Musiccast, klikam na konfigurację, uruchamiam w wieży przycisk connect, pojawia się w telefonie informacja że mam wybrać siec MusicCastSetup, wybieram. Następuje sprawdzanie jakości połaczenia z internetem i wyskakuje info: internet może być niedostępny, połączsię z inną siecią. Co ja robię źle ? Proszę o wskazówkę. Pozdrawiam, Monika. Edytowano 20 sierpnia 2020 przez MonikaD Odpisz, cytując
S4Home Napisano 21 sierpnia 2020 Napisano 21 sierpnia 2020 Był już o tym mowa. Poszukaj. Obawiam się że sa to ustawienia rutera UPC. Tylko teraz nie pamiętam czy rozwiązaniem jest zmiana ustawień czy dołożenie innego rutera pod niego. Musisz poszukać na tym forum jest odpowiedź. Odpisz, cytując
MonikaD Napisano 21 sierpnia 2020 Autor Napisano 21 sierpnia 2020 O takiej sytuacji nie było. Wpisuję rozwiązanie. Okazało się, że mój telefon blokował MusicCast Setup jako wifi niezaufane. Musiałam dodać go do zaufanych i działa 🙂 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.