Skocz do zawartości

Amplituner Yamaha RX-V685 czy moze Denona x2500H jakie głosniki instalacyjne wybrac

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam zaznaczam na samym poczatku ze jestem raczej laikiem jesli chodzi o nagłosnienie dlatego prosił bym kolegów którzy  znaja sie na tym o pomoc  w dobraniu odpowiedniego sprzetu, niechciał bym udac sie  do jakiegos sklepu gdzie  ktos wcisnie mi cos co mu na półce lezy i sprzedac sie nie chce :)

A wiec jak w tytule zastanawiam sie nad Amplitunerem Yamaha RX-V685  lub Denon x2500H , wykozystanie 70 % kino 30% muzyka, jakie głosniki dobrac do kazdego z tych Amplitunerów który bedzie dla mnie lepszy ( prócz salonu  bedzie dodatkowa strefa  łazienka, zostana tam zamontowane 2 głosniki sufitowe i tu pytanie  który Amplitunerów ma lepsze rozwiazania stref?  dodatkowo dodam ze w Yamaha podoba mi sie mozliwosc dołaczeni głosnika  music cast ) co do nagłosnienia interesuja mnie Głosniki do zabudowy  z tym ze  3 głosniki  przednie montaz w scianie na której bedzie telewizor w załaczniku przesyłam ustawienie salonu, który wraz z jadalnia ma 28m2 do tego  Subufer (subufer nie musi byc do zabudowy raczej wolnostojacy) dodatkowo z tyłu dwa głosniki  sufitowe jak widac na załaczonym planie w domu sa ogromne przeszklenia wiec nie ma mozliwosci montazu  surroundów  w scianie jak z przodu  pozostaje jedynie sufit, kolumny wolnostojace nie wchodza w gre.  Zastanawiałem sie takze nad 2 głosnikami Dolby atmos jednak jak narazie  chyba  przygotuje jedynie okablowanie pod atmosy budzet mnie nie pusci :) na amplituner wraz z nagłosnienem  moge przeznaczyc max 7 tys powyzej tej kwoty zona mnie zastrzeli :P

salon.jpg

Edytowano przez Karol Wieczorek
bład
Napisano

Witaj,

Jeśli dobrze rozumiem. Na przody kolumny instalacyjne ale in walle nie w suficie? Napisałeś nie w tym dziale co trzeba ale już kontynuujmy. Może moderacja przeniesie

W takim razie kinowe rozwiązanie 100%.