Agnieszka No Napisano 11 listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 listopada 2020 Cześć! Zaczynam przygodę z gramofonem i jestem póki co kompletnie zielona w tym temacie 🙈 Mam do Was pytanie odnośnie odpowiedniego połączenia: gramofon + przedwzmacniacz + wzmacniacz + kolumny. Połączyłam gramofon do przedwzmacniacza - wejście In, a wejście out połączyłam kablem RCA do AUX wzmacniacza (bez przedwzamacniacza byloby PHONO, tak?) Mam pytanie, czy mogę w ogóle łączyć wzmacniacz DENON PMA-280 z kolumnami TAGA HARMONY Azure s-40 Impedancja 6 / 20-120W / 46Hz-40KHz/ 87 dB i jaki konkretnie kabel (bananowy) powinnam kupić aby to zrobic Bardzo dziękuję z góry za odpowiedź! 💓 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 listopada 2020 (edytowany) Witam Koleżankę 😉 W twoim wzmacniaczu jest tak: Kolumny A lub B 4-16 Ohm, Kolumny A+B 8-16 Ohm, w tym przypadku podpinasz pod A lub B Kabel na początek i wtyki bananowe powinno wystarczyć 😉 https://allegro.pl/oferta/polski-kabel-przewod-glosnikowy-miedz-2x2-5-ofc-6734382823 https://allegro.pl/oferta/wtyk-glosnikowy-banan-nakamichi-gold-hq-8-sztuk-9350448891 Edytowano 11 listopada 2020 przez Gość Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol64208 Napisano 11 listopada 2020 Udostępnij Napisano 11 listopada 2020 Witam @Agnieszka No, kabel możesz kupić taki jak kolega RLC podał link, banany nie są potrzebne możesz go wpiąć prosto pod zaciski w kolumnach i wzmacniaczu, ale pamiętaj żeby np. opisana żyła była podłączona do czerwonego gniazda w kolumnie i wzmacniaczu, tak samo dla obu kolumn lewej i prawej. Nie wiem jaki masz gramofon, ale możesz go podłączyć bezpośredni do wzmacniacza do gniazd Phono we wzmacniaczu i zgodnie wtyki z kolorem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...