Skocz do zawartości
Tedi

Dobranie zesrawu 2.1

Recommended Posts

Witam jestem tutaj nowy wiec na wstepie chcialem sie przywitac .Planuje zakup zestawu 2.1. Mieszkam w domku holendarski gdzie salon ma wymiary 4x3m odzielony jest w polowie scina od kuchni ktora ma wymiary 4x2.5m po przeczytaniu wielu watkow chcialem zbudowac zestaw skladajacy sie z koda 2000b subwoofera tannoy ts2.8 oraz wzmacniacza pionieer a40ae lub yamaha as701 i tu moje pytanie czy ten pioonierek bedzie wystarczajacy do tych kolumn czy lepiej dolozyc i wziac ta yamaszke ..sluchamy najrozniejszej muzyki z naciskiem na tekno ktora jednak opiera sie przedewszystkim na szybkim basie z tad pomysl z tym suubwooferem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co kto lubi jednak w twoim pomieszczeniu subwoofer chyba nie za bardzo. Bierzesz wzmacniacz za 2500 zł kolumny za 900 zł. Odwrotnie to już rozumiem. Kody to nie są kolumny najwyższych lotów. Byłeś gdzieś w salonie Audio słuchałeś jakiś zestawów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie w przyszla sobote planuje sie wybrac ...ze wzmacniaczem to pomyslalem troche przyszlosciowo ten pionier znowu jest za 1500 ..a tych kodach kraza same dobre opinie ale ich nie ma zeby odsluchac w moim miescie ..a chcem to wszystko w miare budzetowa zgrac bo to nie jest moje jedyne hobby tak rozumiem ze subwoofer nie koniecznie do tego pomieszczenia ale przeciez nie zawsze go trzeba wlaczac a jednak w tekno szcegolnie podczas imprez czy imprez na tarasie moze bardzo sie przydac ..a kolumny wchodza w gre tylko podstawkowe

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz swój zestaw 😉 

https://allegro.pl/oferta/pioneer-a-40ae-kolumny-koda-k-2000b-mk-ii-stereo-8687128968 

Ten zdecydowanie lepszy 👍 

https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-pioneer-a-40ae-kolumny-polk-audio-rtia1-9445727150 

Ten Creek fajny jednak do niego potrzeba lepszych kolumn.

Edytowano przez RLC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O tu wieksze prawdopodobienstwo ze odslucham to w szczecinie

 

 

A powiedzcie mi jak to jest z tymi testami kolumn na internecie bo czasami wydaje mi sie ze to jest "ukryta reklama"?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oferty z tych linków mają opcję zwrotu po 14 dniach zakup najwyżej oddasz jak ci nie podejdzie, odsłuchy w swoim pomieszczeniu są najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobie a czy ten wzmacniacz sam w sobie jest juz sprzetem do ktorego w przyszlosci bedzie mozna podlaczyc jakis leps,e kolumny (stojace) za kilka lat przeniose sie z domku holenderskiego do normalnego gdzie na etapie budowy w zasadzie bede mogl zrobic pokoj praktycznie tylko do muzyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Tedi napisał:

wzmacniacza pionieer a40ae lub yamaha as701 i tu moje pytanie czy ten pioonierek bedzie wystarczajacy do tych kolumn czy lepiej dolozyc i wziac ta yamaszke

Tutaj raczej nie ma czego porównywać i jeżeli budżet pozwoli to warto dołożyć do A-S701. Lepiej wysteruje Twoje obecne kolumny (większa moc, lepsza dynamika), a przy wymianie na lepsze kolumny pokaże na co go stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...