Krzysztof8812 Napisano 3 stycznia 2021 Napisano 3 stycznia 2021 (edytowany) Witam, Szukam soundbaru/miniwiezy/kina domowego 2.1/3.1 do 2tys zl, do pokoju 10m2 do ogladania filmow i sluchania muzyki. Zalezy mi na dobrym dziewieku i subwoferze, nie do wysadzania okien, ale zeby byl odczuwalny. Obecnie dysponuje soundbarem lg do 1000zl ale nie jestem zadowolony. Nie chce tez wchodzic w kupowanie osobno glosnikow i amp. Czy moze mi ktos z Was doradzic co warto kupic? Niestey jestem laikiem, szukalem artykulow w internecie, ale duza czesc jest sponsorowana i wzajemnie sie wykluczaja. Dlatego wole zdac sie na osoby, ktore sie tym interesuja. Z gory dziekuje Edytowano 3 stycznia 2021 przez Krzysztof8812 Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 3 stycznia 2021 Napisano 3 stycznia 2021 16 minut temu, Krzysztof8812 napisał: becnie dysponuje soundbarem lg do 1000zl ale nie jestem zadowolony. Nie chce tez wchodzic w kupowanie osobno glosnikow i amp. 16 minut temu, Krzysztof8812 napisał: wzajemnie sie wykluczaja. Twoje wymagania również. Odpisz, cytując
Krzysztof8812 Napisano 3 stycznia 2021 Autor Napisano 3 stycznia 2021 1 minutę temu, lolekdrugi napisał: Twoje wymagania również. Tzn? Tak jak napisalem,jestem laikiem. Nie wymadrzam sie, tylko prosze o doradzenie. Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 3 stycznia 2021 Napisano 3 stycznia 2021 @Krzysztof8812 nie chodzi o wymądrzanie, nie martw się Sęk w tym, że napisałeś o sprzęcie do filmów i słuchania muzyki czyli rozumiem, więcej oglądasz filmów niż słuchasz muzyki? Zatem sprzęt 5.1 do tego raczej, ostatecznie 3.1 ale trochę to będzie bolało - brak efektów. Niestety obie wersje wymagają osobnego zakupu kolumn i amplitunera. Można to zrobić za jednym zamachem w jakimś sklepie hi-fi oczywiście. Pozostaje nam jeszcze kwestia określenia budżetu i ze względu na wymiary pokoju, skupienie się głównie na głośnikach podstawkowych które w zupełności wystarczą do filmów jak i muzyki. Odpisz, cytując