Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam,

Szukam soundbaru/miniwiezy/kina domowego 2.1/3.1 do 2tys zl, do pokoju 10m2 do ogladania filmow i sluchania muzyki. Zalezy mi na dobrym dziewieku i subwoferze, nie do wysadzania okien, ale zeby byl odczuwalny. Obecnie dysponuje soundbarem lg do 1000zl ale nie jestem zadowolony.  Nie chce tez wchodzic w kupowanie osobno glosnikow i amp. Czy moze mi ktos z Was doradzic co warto kupic? Niestey jestem laikiem, szukalem artykulow w internecie, ale duza czesc jest sponsorowana i wzajemnie sie wykluczaja. Dlatego wole zdac sie na osoby, ktore sie tym interesuja. 

Z gory dziekuje

Edytowano przez Krzysztof8812
Napisano
16 minut temu, Krzysztof8812 napisał:

becnie dysponuje soundbarem lg do 1000zl ale nie jestem zadowolony.  Nie chce tez wchodzic w kupowanie osobno glosnikow i amp.

16 minut temu, Krzysztof8812 napisał:

wzajemnie sie wykluczaja.

Twoje wymagania również.

Napisano

@Krzysztof8812 nie chodzi o wymądrzanie, nie martw się :)

Sęk w tym, że napisałeś o sprzęcie do filmów i słuchania muzyki czyli rozumiem, więcej oglądasz filmów niż słuchasz muzyki?

Zatem sprzęt 5.1 do tego raczej, ostatecznie 3.1 ale trochę to będzie bolało - brak efektów. Niestety obie wersje wymagają osobnego zakupu kolumn i amplitunera. Można to zrobić za jednym zamachem w jakimś sklepie hi-fi oczywiście. Pozostaje nam jeszcze kwestia określenia budżetu i ze względu na wymiary pokoju, skupienie się głównie na głośnikach podstawkowych które w zupełności wystarczą do filmów jak i muzyki.

Napisano
10 minut temu, lolekdrugi napisał:

@Krzysztof8812 nie chodzi o wymądrzanie, nie martw się :)

Sęk w tym, że napisałeś o sprzęcie do filmów i słuchania muzyki czyli rozumiem, więcej oglądasz filmów niż słuchasz muzyki?