Jacunkie Napisano 19 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 19 kwietnia 2021 Witam, cześć Wam. Od kilku dni jestem posiadaczem sprzętu Yamaha R-N602 + CD-300 + głośniki Elac Debut B6.2. Sprzęt się jeszcze nie wgrzał, kupiłem okablowanie Audioquest 14/4. Jestem w temacie zielony, "bawię się" sprzętem. Zmieniłem impedancję z 8(domyślnie) Ohmów na 4. Jest napisane w instrukcji, ze ta opcja dla głośników o impedancji od 4 ale mniej niż 8 Ohmów. Zajrzałem na tył głośników, jest napisane 6 Ohmów. Boję się trochę, że moze dojść do jakiegoś zwarcia. Zostawićna tych 4 Ohmach czy dać tak jak było na 8? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Walezy Napisano 19 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 19 kwietnia 2021 (edytowany) Jakiekolwiek ustawienie wybierzesz nic się nie stanie. Elac maja minimalna impedancje przy 150-350 Hz na poziomie 5-5.5 Ohm. Ustawienie na 4 Ohm ma na celu ochronę końcówki mocy poprzez ograniczenie mocy wyjściowej. Ja bym zostawił 8 Ohm. Edytowano 19 kwietnia 2021 przez Walezy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacunkie Napisano 20 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 kwietnia 2021 11 godzin temu, Walezy napisał: Jakiekolwiek ustawienie wybierzesz nic się nie stanie. Elac maja minimalna impedancje przy 150-350 Hz na poziomie 5-5.5 Ohm. Ustawienie na 4 Ohm ma na celu ochronę końcówki mocy poprzez ograniczenie mocy wyjściowej. Ja bym zostawił 8 Ohm. Okej, najwyżej zmienię później. Czy coś jeszcze mogę zrobić żeby dopieścić dźwięk?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...