Skocz do zawartości
mario2021

wzmacniacz do diamond 28

Recommended Posts

Może ja coś dodam od siebie, poszukuje już sporo czasu wzmacniacz do pylon diamond 28, tak jak Pan z S4Home napisal juz na forum wzmacniacz o niezbyt ekspresyjnej górze. Góra nie może mnie męczyć. Słuchałem naima 5si - odpada, naima xs3 jeszcze gorzej. Unico due tu bardzo fajny wzmacniacz o wysokiej kulturze brzmienia, bardzo ladny basik czysta niemeczaca gora pasma i tylko jedna sprawa zadecydowala ze sie wstrzymalem od zakupu mianowicie srednica wypchnieta mocno do przodu a czegosc takiego nie lubie. Pozostaly mi wzmacniacze caspian m2 ale juz widze opis ze gra jasniej to nie moje brzmienie. Zastanawiam sie nad moon 240i   a moze cos innego - jakies sugestie mile widziane !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, mario2021 napisał:

Może ja coś dodam od siebie, poszukuje już sporo czasu wzmacniacz do pylon diamond 28, tak jak Pan z S4Home napisal juz na forum wzmacniacz o niezbyt ekspresyjnej górze. Góra nie może mnie męczyć. Słuchałem naima 5si - odpada, naima xs3 jeszcze gorzej. Unico due tu bardzo fajny wzmacniacz o wysokiej kulturze brzmienia, bardzo ladny basik czysta niemeczaca gora pasma i tylko jedna sprawa zadecydowala ze sie wstrzymalem od zakupu mianowicie srednica wypchnieta mocno do przodu a czegosc takiego nie lubie. Pozostaly mi wzmacniacze caspian m2 ale juz widze opis ze gra jasniej to nie moje brzmienie. Zastanawiam sie nad moon 240i   a moze cos innego - jakies sugestie mile widziane !

Hej miałem diamond 30 z marantzem pm 8006 grało b ładnie ale mi brakowało góry. Zamieniłem na arcama 30 natomiast marantz mysle ze doskonale trafi w to czego szukasz do niego nd 8006 i masz super zestaw pod pylony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

a zapomniałem że słuchałem też marantza pm8006 w salonie i powiem szczerze że fajnie to grało z przyjemnym basem , niemeczaca górą ale nie pamiętam jak tam środek czy byl zrownowazony czy wypchniety ?

 

a ten arcam a30 jak brzmi ?

 

Edytowano przez mario2021

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, mario2021 napisał:

a zapomniałem że słuchałem też marantza pm8006 w salonie i powiem szczerze że fajnie to grało z przyjemnym basem , niemeczaca górą ale nie pamiętam jak tam środek czy byl zrownowazony czy wypchniety ?

 

a ten arcam a30 jak brzmi ?

 

Arcam ma dużo wyraźniejszy środek i górę marantz podobał mi się bo było to wszystko stonowane jednak z czasem zaczęło mi tego brakować dlatego zamieniłem . Arcam ma dirac wiec możesz poustawiać wedle upodobań do tego jest all im one streamer radio itd . koszt w granicach 7500-7800 jak dobrze potargujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Arekszcz napisał:

Arcam ma dużo wyraźniejszy środek i górę marantz podobał mi się bo było to wszystko stonowane jednak z czasem zaczęło mi tego brakować dlatego zamieniłem . Arcam ma dirac wiec możesz poustawiać wedle upodobań do tego jest all im one streamer radio itd . koszt w granicach 7500-7800 jak dobrze potargujesz

ja mam jako źródło arcam irdac II dlatego arcam a30 raczej by mi zaostrzył jeszcze górne pasmo dlatego może kierunek to marantz pm8006. Muszę go wziąć na odsłuch do domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, mario2021 napisał:

ja mam jako źródło arcam irdac II dlatego arcam a30 raczej by mi zaostrzył jeszcze górne pasmo dlatego może kierunek to marantz pm8006. Muszę go wziąć na odsłuch do domu.

Dlatego o nim wspomniałem bo ta góra była z pylonami lekko wycofana. Weź sprawdź bo dobry wzmak w razie w ma tez regulacje niskich średnich wysokich chociaż tego się raczej nie uzywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Arekszcz napisał:

Dlatego o nim wspomniałem bo ta góra była z pylonami lekko wycofana. Weź sprawdź bo dobry wzmak w razie w ma tez regulacje niskich średnich wysokich chociaż tego się raczej nie uzywa

nieraz ta regulacja niskich i wysokich się przydaje. Napewno go zamówię na odsłuch do domu.

a słyszałeś coś o wzmacniaczu moon 240i ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, mario2021 napisał:

nieraz ta regulacja niskich i wysokich się przydaje. Napewno go zamówię na odsłuch do domu.

a słyszałeś coś o wzmacniaczu moon 240i ?

 

Chwała go jednak ja chciałem coś mocnego bo lubię mocno łupnac w domu a tez zmieniłem kolumny i dlatego poszło na arcama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Arekszcz napisał:

Chwała go jednak ja chciałem coś mocnego bo lubię mocno łupnac w domu a tez zmieniłem kolumny i dlatego poszło na arcama

To gratuluje trafnego wyboru.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Unison Unico Due w połączeniu z Pylon Diamond 30 może mieć taką manierę, środek może być z przodu. Można zawsze zmienić w nim lampy w pre i dzięki temu zmienić charakter środka pasma. Jeśli podobało Ci się jak grała hybryda z tymi kolumnami to koniecznie posłuchaj włoskiego Synthesisa Roma 54DC ewentualnie Cyrus 8DAC gra ciepło i muzykalnie. Moim zdaniem to może być to. 

Pozdrawiam,

Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Na Temat Audio napisał:

Cześć,

Unison Unico Due w połączeniu z Pylon Diamond 30 może mieć taką manierę, środek może być z przodu. Można zawsze zmienić w nim lampy w pre i dzięki temu zmienić charakter środka pasma. Jeśli podobało Ci się jak grała hybryda z tymi kolumnami to koniecznie posłuchaj włoskiego Synthesisa Roma 54DC ewentualnie Cyrus 8DAC gra ciepło i muzykalnie. Moim zdaniem to może być to. 

Pozdrawiam,

Michał

a miałem okazje posłuchać cyrusa 8dac i zrezygnowałem i posłuchałem cyrus one ale mało basu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, mario2021 napisał:

a mam pytanko : czy marantz pm8006 wg ciebie brzmi wokalem wypchnietym do przodu ?

Według mnie inaczej grał z pylonem inaczej z monitor audio bronze mi z pylonem brakowało góry miałem wrażenie wycofania z monitorami zgrał się dla mnie idealnie. Wiec dopóki nie podłączysz nie stwierdzisz i u mnie grał z diamond 30 w których bas zabijał wszystko . Reasumując mysle ze z 28 będzie bardzo dobrze ale ocenić musisz Ty sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...