InGrt Napisano 26 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 26 kwietnia 2021 (edytowany) Witam. Zastanawiam się nad słuchawkami bayerdynamics dt 770pro a 990pro. Jedynym ich przeznaczeniem będzie słuchanie muzyki w domu, głównie elektronicznej( edm, house itp.). Czy moglibyście zasugerować, które byłyby lepsze? Zastanawiam się również nad wersja 32 Ohm, a 80 Ohm. Będą one podpinane raczej do komputera, gdyż mój ewentualny fundusz na wzmacniacz wynosi 200zł, więc nie wiem czy ma to sens w stosunku jakość/cena. Jestem laikiem w tych tematach, także bardzo proszę o radę i z góry dziękuje Edytowano 26 kwietnia 2021 przez InGrt Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 26 kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 26 kwietnia 2021 Podłączanie słuchawek o impedancji 80 ohm wprost do komputera raczej mija się z celem. Zakup wzmacniacza słuchawkowego za 200 zł wydaje mi się sensowny do tych słuchawek. Przy bayerdynamics dt 770pro masz głębszy bas i chyba lepiej je wybrać do takiej muzyki. To które lepiej przypadną do gustu Tobie pozostawił bym jednak temu co sam lubisz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InGrt Napisano 26 kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 26 kwietnia 2021 Polecisz jakieś wzmacniacze w tej cenie? I przy takim wyborze lepiej już zabrać wersje 250 Ohm czy zostać lepiej przy 80? Chyba jednak wybiorę 990 ze względu na otwarta konstrukcję, bo szczerze mówiąc bardzo dużo czasu spędzam ze słuchawkami na głowie, choć z bólem, bo lubię mocniejszy bas. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...