Tygrys979 Napisano 16 maja 2021 Udostępnij Napisano 16 maja 2021 (edytowany) Witam. Jestem zielony w temacie sluchawek ogólnie sprzętu do słuchania muzyki dlatego zwracam się do fachowców. Potrzebuję słuchawki bezprzewodowe najlepiej dokanałowe lecz moga być inne jestem otwarty na propozycję. Dysponuje budżetem w okolicach 200zl. zależy mi (jak na ten zakres cenowy) na dobrej jakości czystym dźwięku oraz w miarę długo trzymającej bateri oraz niezłym komforcie użytkowania. Kiedyś korzystałem jabra rox (link do sprzętu dodam poniżej posta) nie były złe lecz myślę że z waszą pomocą znajdę coś lepszego. Ze słuchawek będę korzystał w pracy ewentualnie w czasie treningu. Dziękuję za pochylenie się nad moim postem. Pozdrawiam Link do poprzednich sluchawek https://www.morele.net/sluchawki-jabra-rox-100-96400000-60-715652/?utm_source=ceneo&utm_medium=referral Edytowano 16 maja 2021 przez Tygrys979 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 18 maja 2021 Udostępnij Napisano 18 maja 2021 (edytowany) Ja wybrałbym KZ ZS10 Pro + kabelek z modułem bluetooth aptX HD . Ewentualnie wybrałbym do tego zestawu inne słuchawki np. KZ AS06 lub JadeAudio(FiiO) EA1 Edytowano 18 maja 2021 przez MobyDick Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tygrys979 Napisano 3 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 Ok. Dziękuję za pomoc 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tygrys979 Napisano 3 sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2021 Kupiłem te które polecałeś. Fajnie grają 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 3 sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 3 sierpnia 2021 Które konkretnie? Bo poleciłem 3 modele słuchawek . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...