winston Napisano 23 lutego 2009 Udostępnij Napisano 23 lutego 2009 Witam,Interesuje mnie zakup karty dźwiękowej do mojego PC. Ma ona służyć przede wszystkim do amatorskiej domowej produkcji muzyki (gitara, bas, klawisze itp.). Na wstępie dodam, że jestem nowy w tym temacie i nie znam się, dlatego bardzo będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Kwota na jaką mogę sobie pozwolić to 700 zl, jednak wolalbym wydac ok 500. Jak na razie z tego co orientowalem sie mam do wyboru 5 opcji:1. E-MU 0404 PCI2. ESI MAYA 44 PCI3. M-Audio Audiophile 2496Ewentualnie cos na USB. Niestety są to już większe kwoty4. E-MU Tracker Pre USB 2.05. M-AUDIO Mobile Pre USBBardzo byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi na co powinienem zwracać uwagę. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur77 Napisano 23 lutego 2009 Udostępnij Napisano 23 lutego 2009 Patrz tutaj:http://forum.audio.com.pl/index.php?showtopic=8157Podobny temat. Pod podanym tam linkiem znajdziesz chyba wszystkie dostepne obecnie karty muzyczne. Radze zwröcic uwage na opis techniczny, chyba , ze absolutnie nie masz pojecia, o co w tych danych chodzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
winston Napisano 23 lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 lutego 2009 Problem w tym, że się nie znam. Moja wiedza z zakresu akustyki jest narazie nijaka. Jednak chcę się uczyć. Tak więc, kupując kartę , dzięki której będę się mógł uczyć chciałem zdać się na znacznie bardziej doświadczonych. Będę wdzieczny za podpowiedzi dla laika, co kupilibyście w tym przedziale cenowym. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...