Skocz do zawartości

Teufel ULTIMA 40 - jaki amplituner?


karol25

Recommended Posts

Witam, stoję przed zakupem zestawu do salonu i tutaj pytanie od typowego amatora jaki amplituner zakupić do Teufel ULTIMA 40? Czy uda się kupić nowy około 1000zł? potrzebuje podłączyć pod TV to wszystko. Nie jestem specem od muzyki, wybór padł na te kolumny "bo są ładne" 🙃 . Głównie yt, netflix, spotify. Jak macie jakieś podobne propozycje do moich wymagań, chętnie zerknę.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Kierowanie się głównie wyglądem w tym przypadku to zakup "kota w worku". Najlepiej skorzystaj z możliwości odsłuchu jaki dają salony audio. Wybierzesz sprzęt według swoich preferencji. W założonym przez Ciebie budżecie znajdziesz kilka ciekawych propozycji. 

W jakim pomieszczeniu będzie znajdował się zestaw?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotrekb27 napisał:

Cześć.

Kierowanie się głównie wyglądem w tym przypadku to zakup "kota w worku". Najlepiej skorzystaj z możliwości odsłuchu jaki dają salony audio. Wybierzesz sprzęt według swoich preferencji. W założonym przez Ciebie budżecie znajdziesz kilka ciekawych propozycji. 

W jakim pomieszczeniu będzie znajdował się zestaw?

Tak jak wspomniałem nie znam się, więc sugerując się opiniami z alle.. i po części wyglądem padło na te, ale oczywiście nie chce kupić na hura, wiec wpadłem tutaj. Możesz nasunąć mniej więcej jakieś modele?

Salon około 20/25m2

2 godziny temu, S4Home napisał:

To przeciętne kolumny.

Nie zagrają zbyt dobrze. Ale jeśli chcesz ładnie to nic nam do tego. Chodź patrząc obecnie na rynek myślę że jest wiele ładnych a dobrze brzmiących konstrukcji.

Nowego nie kupisz w tej cenie.

Chyba że mini coś pokroju Topping MX3 , SMSL Q5 PRO itp.

Piotr

 

Podpowiesz jakie modele masz na myśli?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o amplituner to zerknij na Yamaha R-n303, ewentualnie dołóż do R-N602 (w tym przypadku warto).