TomekF Napisano 4 października 2021 Udostępnij Napisano 4 października 2021 Witam , Skladam swoj pierwszy zestaw grajacy , zakupilem kolumny Cerwin Vega V-10F , teraz poszukuje wzmacniacza/amplitunera. Jestem totalnym laikiem w temacie audio. Zalezy mi na polaczeniu bluetooth. Mam do wyboru pare opcji : -Yamaha RX-A680 -Yamaha RX-V579 -Yamaha RX-A830 -Yamaha RX-V765 Dziekuje z gory. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 4 października 2021 Udostępnij Napisano 4 października 2021 @TomekF szukasz amplitunera kina domowego czy stereo? Jaki budżet? Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekF Napisano 4 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 października 2021 15 minut temu, LBX Systemy Audio napisał: @TomekF szukasz amplitunera kina domowego czy stereo? Jaki budżet? Piotr Sprzet bedzie podlaczony do TV , glosnie bede sluchal muzyki , w przyszlosci bede chcial rozbudowac system. Budzet okolo 1500PLN , jednak mieszkam w Irlandii i tutaj ciezko o sprzet. Te opcje ktore podalem to sa dostepne sprawdzone uzywki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 4 października 2021 Udostępnij Napisano 4 października 2021 Gdybym miał z tego wybierać co przedstawiłeś powyżej zdecydowałbym się na Yamaha RX-A830. Możesz zerknąć również na Onkyo tx-nr 3007. Ostatnio widziałem w fajnej cenie ale niestety w PL. Gdybyś miał gdzieś na miejscu to warto przemyśleć. Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...