silnik PB Napisano 10 października 2021 Udostępnij Napisano 10 października 2021 (edytowany) Na wstępnie chciał bym się przywitać, cześć wszystkim. Problem mój polega na tym że nie mogę się połączyć po przez bluetooth z amplitunerem Yamaha RX-V483. Amplituner wykrywa moje telefony lecz przy łączeniu jest błąd łączenia ( Not connected). Dzieje się to z każdym telefonem. Nie mogę słuchać muzyki ani też połączyć z aplikacją. Stało się to po przeprowadzce do innego mieszkania, choć nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie. Wcześniej było wszystko ok. Telefon ten sam tylko sieć domowa inna 2,4 i 5 GHz. Wyłączałem router, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych, aktualizowałem sprzęt. Nie pomogło. Łączy się normalnie że słuchawkami bezprzewodowymi i wszystko jest ok. Dzwoniłem do Yamahy, niestety nie mogli mi pomóc. Co mogę jeszcze zrobić. Proszę o pomoc lub polecenie serwisu który to naprawi. Pozdrawiam Paweł. Edytowano 10 października 2021 przez silnik PB Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutozaur Napisano 10 października 2021 Udostępnij Napisano 10 października 2021 2 minuty temu, silnik PB napisał: Na wstępnie chciał bym się przywitać, cześć wszystkim. Problem mój polega na tym że nie mogę się połączyć po przez bluetooth z amplitunerem Yamaha RX-V483. Amplituner wykrywa moje telefony lecz przy łączeniu jest błąd łączenia ( Not connected). Dzieje się to z każdym telefonem. Nie mogę słuchać muzyki ani też połączyć z aplikacją. Stało się to po przeprowadzce do innego mieszkania, choć nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie. Wcześniej było wszystko ok. Telefon ten sam tylko sieć domowa inna 2,4 i 5 GHz. Wyłączałem router, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych, aktualizowałem sprzęt. Nie pomogło. Łączy się normalnie że słuchawkami bezprzewodowymi i wszystko jest ok. Dzwoniłem do Yamahy, niestety nie mogli mi pomóc. Co mogę jeszcze zrobić. Proszę o pomoc lub polecenie serwisu który to naprawi. Pozdrawiam Paweł. A próbowałeś może zapomnieć urządzenie i połączyć się jeszcze raz? To bardzo dziwne że tylko z telefonami się nie łączy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silnik PB Napisano 10 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 października 2021 7 minut temu, gutozaur napisał: A próbowałeś może zapomnieć urządzenie i połączyć się jeszcze raz? To bardzo dziwne że tylko z telefonami się nie łączy. Oczywiście że tak. Już dziesiątki razy. Nawet mam nowy telefon. Amplituner był 3 x resetowany i aktualizowany. Antenkę też wykręcałem. Jedyne co nie robiłem to zabrać go w inne miejsce ( do innego domu) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutozaur Napisano 10 października 2021 Udostępnij Napisano 10 października 2021 6 minut temu, silnik PB napisał: Oczywiście że tak. Już dziesiątki razy. Nawet mam nowy telefon. Amplituner był 3 x resetowany i aktualizowany. Antenkę też wykręcałem. Jedyne co nie robiłem to zabrać go w inne miejsce ( do innego domu) A internet do amplitunera masz podłączony kablem czy przez wifi? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silnik PB Napisano 10 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 października 2021 2 minuty temu, gutozaur napisał: A internet do amplitunera masz podłączony kablem czy przez wifi? WiFi, odłączyłem internet ( router wyłączony) dalej to samo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutozaur Napisano 10 października 2021 Udostępnij Napisano 10 października 2021 2 minuty temu, silnik PB napisał: WiFi, odłączyłem internet ( router wyłączony) dalej to samo. No to jedyne co mi przychodzi do głowy to zajrzeć do instrukcji i spróbować jeszcze raz skonfigurować bluetooth. Może trzeba coś włączyć w opcjach Bluetooth, jakąś widoczność czy coś takiego. Wiem że to banalne ale w takiej sytuacji trzeba próbować wszystkiego. Najdziwniejsze jest to że to tylko problem z telefonami. Może jeszcze jeszcze jeżeli jest coś takiego to zresetować do ustawień fabrycznych amplituner w menu amplitunera lub aplikacji jeżeli jest taka opcja. Antena do wifi i Bluetooth są takie same czy do bluetootha nie ma? Może aktualizacja firmware spodobać chociaż chyba mówiłeś że nie ma. Może ostatnia aktualizacja coś napsuła i tak się zbiegło w czasie z przeprowadzką. Spróbuj podłączyć neta kablem. Ściągnij jakaś apke która skanuje bluetooth w pobliżu i zobaczysz jaka jest siła sygnału. Pisze wszystko co mi do głowy przychodzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silnik PB Napisano 10 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 października 2021 48 minut temu, gutozaur napisał: No to jedyne co mi przychodzi do głowy to zajrzeć do instrukcji i spróbować jeszcze raz skonfigurować bluetooth. Może trzeba coś włączyć w opcjach Bluetooth, jakąś widoczność czy coś takiego. Wiem że to banalne ale w takiej sytuacji trzeba próbować wszystkiego. Najdziwniejsze jest to że to tylko problem z telefonami. Może jeszcze jeszcze jeżeli jest coś takiego to zresetować do ustawień fabrycznych amplituner w menu amplitunera lub aplikacji jeżeli jest taka opcja. Antena do wifi i Bluetooth są takie same czy do bluetootha nie ma? Może aktualizacja firmware spodobać chociaż chyba mówiłeś że nie ma. Może ostatnia aktualizacja coś napsuła i tak się zbiegło w czasie z przeprowadzką. Spróbuj podłączyć neta kablem. Ściągnij jakaś apke która skanuje bluetooth w pobliżu i zobaczysz jaka jest siła sygnału. Pisze wszystko co mi do głowy przychodzi. Dziękuję że chcesz pomóc. Niestety to wszystko próbowałem już. Anteny są wspólne. Robiłem sieć z telefonu. Po resecie przed aktualizacją jak i po. Nadal to samo. Chciałbym to oddać do jakiegoś serwisu żeby przejrzeli i naprawili. Ręce już mi opadają. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutozaur Napisano 10 października 2021 Udostępnij Napisano 10 października 2021 10 minut temu, silnik PB napisał: Dziękuję że chcesz pomóc. Niestety to wszystko próbowałem już. Anteny są wspólne. Robiłem sieć z telefonu. Po resecie przed aktualizacją jak i po. Nadal to samo. Chciałbym to oddać do jakiegoś serwisu żeby przejrzeli i naprawili. Ręce już mi opadają. To albo zostaje autoryzowany serwis albo jakiś dobry elektronik który niekoniecznie siedzi w amplitunerach. Ewentualnie załóż temat na elektrodzie. Tam jest skupiona ludzi którzy ogarniają takie tematy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silnik PB Napisano 10 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 października 2021 4 godziny temu, gutozaur napisał: To albo zostaje autoryzowany serwis albo jakiś dobry elektronik który niekoniecznie siedzi w amplitunerach. Ewentualnie załóż temat na elektrodzie. Tam jest skupiona ludzi którzy ogarniają takie tematy. Dzięki bardzo . Jak rozwiąże problem to napisze co i jak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 października 2021 Udostępnij Napisano 11 października 2021 Dziwne jest to że 19 godzin temu, silnik PB napisał: Stało się to po przeprowadzce do innego mieszkania, choć nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie. Wcześniej było wszystko ok. Telefon ten sam tylko sieć domowa inna 2,4 i 5 GHz. Sieć WiFi nie ma tu żadnego znaczenia. Ale miejsce ? Może w Twoim obrebie jest zbyt dużo siejących BT? Jeśli masz jeszcze gwarancję to możesz go odeslać zrobią mu fabryczny reset. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silnik PB Napisano 12 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 12 października 2021 Dnia 11.10.2021 o 08:16, S4Home napisał: Dziwne jest to że Sieć WiFi nie ma tu żadnego znaczenia. Ale miejsce ? Może w Twoim obrebie jest zbyt dużo siejących BT? Jeśli masz jeszcze gwarancję to możesz go odeslać zrobią mu fabryczny reset. Piotr Wprowadziłem się jako pierwszy i nie było żadnych sieci, ludzi itp. Niestety brak już gwarancji. Zastanawia mnie ile taka naprawa może kosztować przy dzisiejszych cenach usług. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 października 2021 Udostępnij Napisano 13 października 2021 Jeśli mam rację i wystarczy reset do ustawień fabrycznych, ale serwisowy. To nie jest to samo co ty możesz zrobić. To jest to kwestia chwili i .... Zależy od miejsca serwisu. Ale jeśli padło urządzenie bt to lepiej kupić zewnętrzne. 80-100 zł to będzie znacznie taniej niż jego wymiana przez serwis. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.