Skocz do zawartości

Amplituner sieciowy _ serwer NAS


Przemek 100

Recommended Posts

Witam Szanownych Forumowiczow

Zwracam sie do Was o kilka słów porady, mianowicie - przymierzam się do zakupu amplitunera sieciowego, może być wzmacniacz który ma funkcje i obsługę serwisów muzycznych (Spotify, Tidal, Deezer i inne), odtwarzanie muzyki przesyłanej bezprzewodowo z urządzeń mobilnych (za pomocą Wi-Fi, Bluetooth, Airplay) lub komputera/serwera NAS,

Nie mam wielkiego doświadczenia w tej materii, ale chciałbym uzyskać następujący efekt - mam serwer plików NAS (np.Synology) w sieci po LANie puszczam muzykę (lub po BT, może Wifi).

Czy ktoś może polecić takie urządzenie (Yamaha,Pionner,DENON itp) w cenie do 1600-1800 zł

Nie szukam kina domowego

Z góry serdecznie dziękuję

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Onkyo 8250 które spełnia powyższe wymogi. Używane, względnie starsze 8150 kupisz w podanej kwocie.

Zresztą jak z "Synka" streamingujesz bezprzewodowo to możliwości jest cała masa, łącznie z modułami BT które są tanie i o które można rozszerzyć każdy amp czy ampli.

EarStudio DAC ES100 MK2 to jeden z przykładów, mam, używam, sprawdza się dobrze. Sam bez DAC moduł kupisz jeszcze taniej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Przemek 100 napisał:

Serdeczne dzięki za cenne uwagi, obecnie w moim zainteresowaniu Yamaha R-N301.

Generalnie zależy mi na porcie LAN, aby mieć możliwość kablowo podłączyć się do serwera. Zakładam, że połączenie po LAN będzie pewniejsze niz po BT. 

Po kablu zawsze pewniej niż wireless. Amplitunery Yamahy są fajne. W podanym budżecie szeroko polecanej 602-ki dziś się już nie kupi, sprzęt sporo zdrożał. W UE jest zabójcza inflacja. Wiec R-N301 może być dobrym wyborem w podanej kwocie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...