SzymonOkrutnik Napisano 2 grudnia 2021 Napisano 2 grudnia 2021 Dobry wieczór Kilka dni temu kupiłem słuchawki ISK HD9999. Jestem z nich bardzo zadowolony. Są podłączone do płyty głównej MSI B450 A PRO MAX. Naczytałem się wielu opinii że można z nich wyciągnąć dużo więcej. Jestem fanem muzyki filmowej i ciężkich brzmień. Czy jest jakieś urządzenie do około 200-300 zł dzięki któremu wycisnę z nich więcej? W Internecie przewijają się takie nazwy jak "fiio olympus 2 e10k" i "DragonFly Black" Doradźcie proszę Pozdrawiam Odpisz, cytując
SzymonOkrutnik Napisano 27 grudnia 2021 Autor Napisano 27 grudnia 2021 Jesteście w stanie mi doradzicie jaki opamp na aliexpress kupic do tego wzmacniacza? https://pl.aliexpress.com/item/4001138548804.html?spm=a2g0o.cart.0.0.1b543c00m8LHzy&mp=1 Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 27 grudnia 2021 Napisano 27 grudnia 2021 Z opampami można eksperymentować i zależy co chcesz uzyskać. np. : Burr-Brown OPA2604AP To moim zdaniem rozwinięcie brzmienia TI-NE5532 ( są ze sobą nieco spokrewnione ) o potężniejszym i silniejszym, dość miękkim basie i bardziej rozdzielczej górze pasma. MUSES 8920 Tu bas jest szybszy i twardszy, do tego bardziej energiczny niż z opampem stokowym. Góra pasma jest delikatniejsza lecz również znacznie bardziej rozdzielcza. Środek pasma bardziej plastyczny i przyjemny w odbiorze, do tego również bardziej rozdzielczy w budowaniu przestrzeni. Wydaje mi się że ten układ były bardziej optymalny do ISK HD9999. 1 Odpisz, cytując
Kiepsho x Napisano 29 grudnia 2021 Napisano 29 grudnia 2021 Bardzo chwalonym urzadzeniem ktore zreszta tez moge polecic jest dac x-6 od fx-audio, w tym przedziale cenowym raczej topka, jest tez wersja mk2 z bluetooth Odpisz, cytując