Jakub Katarzynski Napisano 20 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 20 grudnia 2021 Witam Jestem laikiem w tym temacie, więc poszukuje pomocy w znalezieniu dobrego ale niezbyt drogiego sprzętu : Wejście by podłączyć gramofon Wejście by podłączyć komputer Odtwarzacz CD USB Bluetooth Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karaluch Napisano 20 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 20 grudnia 2021 (edytowany) Musisz napisać konkretnie, ile jesteś w stanie wydać, aby ktokolwiek mógł ci coś doradzić. No i z jakimi głośnikami ma to grać. Edytowano 20 grudnia 2021 przez Karaluch Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Katarzynski Napisano 20 grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 grudnia 2021 Kurde, sam nie wiem, coś koło 3 000 Głośniki mam ale zawsze mogę kupić odpowiednie do sprzętu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karaluch Napisano 20 grudnia 2021 Udostępnij Napisano 20 grudnia 2021 (edytowany) Samo zdjęcie niewiele mówi. Co to za model, jakie ma parametry? Wzmacniacz kupuje się do głośników, a nie nie na odwrót. Głośniki to najważniejszy element systemu i ich jakością powinieneś być zainteresowany w pierwszej kolejności, o ile oczywiście na jakości ci zależy. W każdym razie, na rynku jest sporo budżetowych propozycji, które łączą różne wymienione przez ciebie funkcje. Np. Denon PMA-600NE (komputer, gramofon, BT). Edytowano 20 grudnia 2021 przez Karaluch Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...