S4Home Napisano 1 kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 1 kwietnia 2022 18 godzin temu, Marcin Karpiński napisał: Dziś dzwonił przedstawiciel, powiedziałem właśnie że nikt nie słyszał o takim przypadku. On twierdzi że przedstawiciel idzie w zaparte i twierdzi że to normalne. Na szczęście chce się dogadać, i prawdopodobnie zwrot kasy lub wymiana na inny model. Ale po tym jak uświadomiłem sobie teraz jak działa ta ich gwarancja 5lat to nie wiem czy dalej iść w markę svs. Oddaj i kup sobie coś innego. Z tym wszędzie to bym jednak tak nie powiedział. Akurat my jako sklep oddajemy część rzeczy i są dystrybutorzy / producenci którzy absolutnie nie robią żadnych problemów. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.