Finerto Napisano 8 kwietnia 2022 Napisano 8 kwietnia 2022 (edytowany) Mam prośbę o pomoc w skomponowaniu zestawu stereo z następujących elementów: 1) kolumny JBL XTi100 (150/250w, 6 ohmy, 30-22000Hz) 2) kolumny Heco Signature Front (100/200w, 4 ohmy, 30-30000Hz) 3) wzmacniacz NAD t751 (70w, 8 ohmy, 5-20000Hz) 4) wzmacniacz Yamaha dsp-a1 (110w, 8 ohmy, 20-20000Hz) To mam na stanie i zastanawiam się czy uda się z tego zbudować jakiś sensowny zestaw. W nawiasach podałem podstawowe parametry (mam nadzieję, że się nie pomyliłem). Do NADa mam jeszcze odtwarzacz CD 515. Jeśli nic się z tego nie da zbudować, to co powinienem zostawić i co dokupić, żeby mieć w miarę dobry zestaw? Wokół czego zbudować zestaw (wokół kolumn czy wzmacniacza)? Dodam jeszcze, że w kwestii sprzętu audio jestem laikiem. Edytowano 8 kwietnia 2022 przez Finerto Dodanie zdjęć Odpisz, cytując
lysy Napisano 8 kwietnia 2022 Napisano 8 kwietnia 2022 To są amplitunery KD niestety. Można oczywiście podłączyć kolumny pod ( speaker front P i L ) i zobaczysz czy będziesz zadowolony z brzmienia. Odpisz, cytując
Finerto Napisano 8 kwietnia 2022 Autor Napisano 8 kwietnia 2022 1 godzinę temu, lysyrafal napisał: To są amplitunery KD niestety. Można oczywiście podłączyć kolumny pod ( speaker front P i L ) i zobaczysz czy będziesz zadowolony z brzmienia. Amplituner KD tzn. amplituner kina domowego? A możesz coś powiedzieć o tych kolumnach? Jaka jest ich jakość, z jakiej są półki (niskiej, średniej, wysokiej)? Warto szukać pod nie wzmacniacza czy lepiej kupić wszystko nowe? Czy te kolumny nie uszkodzą się współpracując z tymi amplitunerami (biorąc pod uwagę rozbieżność w mocy i impedanacji? Odpisz, cytując