Skocz do zawartości

Q acoustic 3020i oraz loxije a30 do rocka


Tefrak74

Recommended Posts

Witam. Mam zestaw QAcoustic 3020i oraz Loxije a30. Mam wrażenie że jak na mój pokój 12m to są za duże kolumny. Słucham głównie rocka oraz muzyki rozrywkowej na średniej głośności i jest dosyć słaby bas i wysokie tony. Przetestowałem w trochę większym salonie i grają całkiem OK tylko że to nie jest główne miejsce odsłuchu. Czy przy słuchaniu takiej muzyki subwoofer jest rzeczą oczywistą? Niewiem czy dokupić sub czy kompletnie zmienić zestaw. Dodam że jestem początkujący i moja stara mikrowieza Samsung za 400 pln na mój odsłuch radzi sobie niekiedy lepiej. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, lysyrafal napisał:

A jak duży jest ten większy pokój?

Czy akustycznie te pokoje są podobne?

Jak masz rozstawione kolumny w w/w pokojach?

Subwoofer jest zbędny przy stereo!

Większy pokój ma około 25m i tam kolumny są przy jednej ścianie a ja siedzę ok. 5 metrów od nich przy drugiej. w tym mniejszym są na biurku 1,3m od siebie, ja siedzę 1m od nich. Generalnie to próbowałem różnie te kolumny ustawiać ale jednak trochę brakuje takiego uderzenia w dynamiczniejszych piosenkach. Dlatego myślałem, że sub to zapewni. Czy wymiana wzmacniacza na SMSL AD-18 coś zmieni?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie i to mi nie dawało spokoju, czemu w większym pokoju gra fajniej dla Ciebie. Powodem tak różnego odbioru muzyki w w/w pokojach są miejsca w których siedzisz oraz odległości od kolumn. W moim przekonaniu, pakowanie się w wydajniejszy wzmacniacz przy takim rozstawie kolumn w mniejszym pokoju nie ma sensu. Jak w większym pokoju są szeroko rozstawione te kolumny?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.