lysy Napisano 1 października 2022 Udostępnij Napisano 1 października 2022 (edytowany) 15 godzin temu, Miras23 napisał: Opanuj się trochę w tych wypowiedziach, walczysz jakby Ci prowizję płacili za to... Równie dobrze można powiedzieć to o Tobie, ponieważ gdy ktoś się przejedzie po Top Hi-Fi to wpadasz i wielce ich bronisz. Problemy są ewidentne i trzeba o tym pisać, a nie chować głowę w piasek. Edytowano 1 października 2022 przez lysyrafal 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cat15 Napisano 2 października 2022 Udostępnij Napisano 2 października 2022 Dnia 29.09.2022 o 16:15, Knoxs napisał: Moj zakupiony w listopadzie zeszłego roku. Wcześniej myślałem ze to złe podłączenie kabli albo jakieś badziewne. Kupiłem nowe za 200 zł xd ale przerywał na losowo wybranych nowych cd. Zaczęło sie na płycie adele xd skończyło na Ry x poszedł do serwisu we wtorek. Ja też tak pomyślałem jednak powoli kable zaczęły mi się kończyć 🤣 czy twój egzemplarz też zaczął się zwłaszcza zawieszać wraz z końcem płyty? Jednak to też nie jest reguła Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 2 października 2022 Udostępnij Napisano 2 października 2022 @Cat15 Jest dokładnie tak jak mówisz, trzaski zaczynają się zazwyczaj na zewnętrznych ścieżkach. Czy u Ciebie wymiana lasera rozwiązała problem ? W piątek odbyłem dość lakoniczną rozmowę z panem serwisantem, zapytałem wprost czy potrafią usunąć usterkę ? Po chwili ciszy odpowiedział że co mają wymienić wymieniają. Powołałem się na wypowiedź @Top Hi-Fi & Video Design że producent jest świadomy usterki, po chwili ciszy pan rozbawionym głosem odpowiedział oczywiście że Yamaha wie o problemie. Ręce opadają. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cat15 Napisano 2 października 2022 Udostępnij Napisano 2 października 2022 (edytowany) Nie, wymiana lasera nie rozwiązała u mnie problemu. Edytowano 8 października 2022 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim - nie ma potrzeby cytować go w całości... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 2 października 2022 Udostępnij Napisano 2 października 2022 12 godzin temu, Cat15 napisał: Ja też tak pomyślałem jednak powoli kable zaczęły mi się kończyć 🤣 czy twój egzemplarz też zaczął się zwłaszcza zawieszać wraz z końcem płyty? Jednak to też nie jest reguła Jeśli analizując kiedy te trzaski się zaczynaja to rzeczywiście na zewnętrznej ścieżce płyty. Dodam ze płyty cd nowki i zawsze dwa trzy utwory od końca. Tak było na najdłuższym utworze nowej płyty adele czy Ry x. Chyba szybciej sami znajdziemy przyczynę niż serwis. W tygodniu mam odebrać sprzęt i zobaczymy. Jeśli dalej nic się nie zmieni będę chciał rekojmi a nie kolejnych napraw. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 2 października 2022 Udostępnij Napisano 2 października 2022 3 godziny temu, Cat15 napisał: Nie, wymiana lasera nie rozwiązała u mnie problemu. No , jeśli serwis wszystkim po kolei wymienia laser (mimo,że nie to jest problemem) to centrala Yamahy interpretuje,że to właśnie laser jest przyczynkiem problemów.....i nad innymi komponentami może się w ogóle nie pochylić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 3 października 2022 Udostępnij Napisano 3 października 2022 Dnia 30.09.2022 o 12:03, Acid38 napisał: Poszperałem trochę w sieci i znalazłem kilka postów o tym że serwis wymienił laser i problem pozostał , przy kolejnej reklamacji wymieniono cały napęd i chyba również nie pomogło. Serwis ewidentnie wie o usterce ale nie potrafi jej usunąć. Dziś będę próbował skontaktować się z Top HiFi ale raczej kolejny serwis odpuszczę i będę reklamować z tytułu rękojmi. Numer seryjny mojego odtwarzacza : Z034311TV Otóż to. Na zagranicznych portalach jest to samo. Jawnie on ma fabrycznie coś schrzanione. Ale do sprzedaży poszedł Dnia 30.09.2022 o 14:35, Knoxs napisał: mi właśnie przyszła informacja na maila ze serwis dokonał naprawy i gwarancyjnej. pewnie zaraz będzie do odbioru i sprawdzę jak to wygląda. jeśli będzie bez zmian będe też reklamować z tytułu rękojmi. Dawaj znać. Dnia 30.09.2022 o 23:13, Miras23 napisał: Piotr-> Opanuj się trochę w tych wypowiedziach, walczysz jakby Ci prowizję płacili za to... Walcze bo nikt inny tego nie robi. Wszyscy mają to gdzieś. 17 godzin temu, Acid38 napisał: @Cat15 Jest dokładnie tak jak mówisz, trzaski zaczynają się zazwyczaj na zewnętrznych ścieżkach. Czy u Ciebie wymiana lasera rozwiązała problem ? W piątek odbyłem dość lakoniczną rozmowę z panem serwisantem, zapytałem wprost czy potrafią usunąć usterkę ? Po chwili ciszy odpowiedział że co mają wymienić wymieniają. Powołałem się na wypowiedź @Top Hi-Fi & Video Design że producent jest świadomy usterki, po chwili ciszy pan rozbawionym głosem odpowiedział oczywiście że Yamaha wie o problemie. Ręce opadają. Jasne że wie. Temat jest praktycznie od produkcji tego modelu a że ludzie opisują problemy w sieci no to takich wątków jest sporo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 4 października 2022 Udostępnij Napisano 4 października 2022 Panowie, właśnie dzisiaj, 4 października 2022 wyszedł nowy firmware w wersji 1.48, spróbujcie go zainstalować. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 11 godzin temu, jirkash napisał: Panowie, właśnie dzisiaj, 4 października 2022 wyszedł nowy firmware w wersji 1.48, spróbujcie go zainstalować. Czy Aby na pewno? https://pl.yamaha.com/pl/support/updates/cd-s303_cd-s303rk.html Last updated :January 28, 2020 Ale faktycznie to chyba dotyczy umowy. https://download.yamaha.com/files/tcm:39-1500186 No jestem ciekaw. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 (edytowany) Tak, jestem pewien, został wydany wczoraj, ma rozwiązać problemy z niestabilnością mechaniczną. Powinieneś wyraźnie zobaczyć tam datę. Poprzednie oprogramowanie układowe było 1.37 z roku 2021 Edytowano 5 października 2022 przez jirkash 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 A mój CD wczoraj pojechał do serwisu bo stwierdziłem, że dam im jeszcze jedną szansę. Wróci pewnie w przyszłym tygodniu to dam znać co zrobili. Btw poprzednie oprogramowanie 1.37 było z kwietnia tego roku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 (edytowany) Dlatego powinieneś pobrać tam nowe oprogramowanie 1.48 wydane 4.10. 2022, chyba że prześlą go do Twojej witryny. Edytowano 5 października 2022 przez jirkash Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 Jeśli serwis tego nie zrobi to oczywiście zaktualizuje. Ale poczekajmy, z euforią już będąc świadomy problemu wgrywałem wersję 1.37 i czar prysnął podczas kręcenia 3iej z kolei płyty. A jeśli faktycznie softem usunęli problem to wystarczyło zwykle info od producenta/dystrybutora aby czekać na oprogramowanie. Uniknęli by wtedy sporo negatywów w sieci. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 Uwaga odebrałem z serwisu leci pierwsza płyta… 🤫 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 5 października 2022 Udostępnij Napisano 5 października 2022 (edytowany) Niestety trzecia Płyta od 10 utworu tnie…. Nic nie dało serwisowanie. Mam zegrane dwie minuty filmiku gdzie to wyraźnie słychać. Płyta nowka Home Hani Rani. @Top Hi-Fi & Video Design co radzicie ? numer seryjny (21) Z025921VX Na filmie słychać przycięcie w tym i kolejnym utworze. IMG_1278.MOV Edytowano 5 października 2022 przez Knoxs Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 A czy wgrałeś ten firmware 1.48? Następnie po prostu spróbuj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 6 minut temu, jirkash napisał: A czy wgrałeś ten firmware 1.48? Następnie po prostu spróbuj. Próbowałem wczoraj, ten 1.48 nie chciał się wgrać, ale mogła to być wina mojego pendriva, dzisiaj spróbuję innym. miało się wrgać w ciągu 20 sekund, ale ponad 3 minuty dalej niby się aktualizował. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 Zkontrolujte, zda to opravdu aktualizovalo na 1.48, pokud budete postupovat podle pokynů, není to více než minuta. Z czeskiego na polski: Sprawdź, czy naprawdę zaktualizował się do 1.48, jeśli postępujesz zgodnie z instrukcjami, to nie więcej niż minuta. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 2 minuty temu, jirkash napisał: Zkontrolujte, zda to opravdu aktualizovalo na 1.48, pokud budete postupovat podle pokynů, není to více než minuta. dalej miałem 1.37, nie aktualizował się do 1,48. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 Przycięcie dźwięku słuchać na filmie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 Więc zrobiłeś to źle lub nie podążałeś za flashem FAT16 lub FAT32, sam plik został skopiowany bez folderu głównego itp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 6 października 2022 Udostępnij Napisano 6 października 2022 3 godziny temu, jirkash napisał: Więc zrobiłeś to źle lub nie podążałeś za flashem FAT16 lub FAT32, sam plik został skopiowany bez folderu głównego itp. sprawdze w domu wieczorem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 7 października 2022 Udostępnij Napisano 7 października 2022 Dnia 5.10.2022 o 08:56, Acid38 napisał: Jeśli serwis tego nie zrobi to oczywiście zaktualizuje. Ale poczekajmy, z euforią już będąc świadomy problemu wgrywałem wersję 1.37 i czar prysnął podczas kręcenia 3iej z kolei płyty. A jeśli faktycznie softem usunęli problem to wystarczyło zwykle info od producenta/dystrybutora aby czekać na oprogramowanie. Uniknęli by wtedy sporo negatywów w sieci. O to to. O tym mówie. Informacja. Pracujemy nad tym. Wiemy gdzie jest problem. Hold your horses. Dnia 5.10.2022 o 23:33, Knoxs napisał: Niestety trzecia Płyta od 10 utworu tnie…. Nic nie dało serwisowanie. Mam zegrane dwie minuty filmiku gdzie to wyraźnie słychać. Płyta nowka Home Hani Rani. @Top Hi-Fi & Video Design co radzicie ? numer seryjny (21) Z025921VX Na filmie słychać przycięcie w tym i kolejnym utworze. IMG_1278.MOV Zwrot. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 7 października 2022 Udostępnij Napisano 7 października 2022 3 godziny temu, Piotr Sonido napisał: O to to. O tym mówie. Informacja. Pracujemy nad tym. Wiemy gdzie jest problem. Hold your horses. Zwrot. Wgralem nowa aktualizacje wczoraj przesłuchałem trzy płyty i nie było trzasku. Dzis będę kontynuował słuchanie. Rozmawiałem z Panem na infolinii od gwarancji długo wczoraj i wysłałem mu tez film z problemem i wie o co chodzi. Polecił wgrać aktualizacje. Jak to nie pomoże to mówił żeby jeszcze raz reklamować. Dam im szanse bo nie mam zastrzeżeń do pracy serwisu. Rzetelne i konkretne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 7 października 2022 Udostępnij Napisano 7 października 2022 Ogólnie wkurzające jest w dzisiejszych czasach nie tylko u Yamahy, ale wszystkich firm, mających software, że w taki sposób podchodzą do tematu. Mam paru znajomych w branży IT, programistów i już kiedyś mi przy wódeczce opowiadali, że oni mają konkretne terminy, które są sztywne i w tym terminie oni muszą wypuścić nowe oprogramowanie, bez znaczenia czy ma bugi, po prostu ma wyjść wtedy i koniec kropka. Wszyscy w firmie o tym wiedzą, że wypuszczają niestabilne oprogramowanie, albo z jakimiś dziurami, ale to nic, za 3 miesiące wypuści się kolejną aktualizacjię( która naprawi te błędy ale stworzy kolejne ale to nic bo za kolejne 3 miesiące wyjdzie kolejna aktualizacja) i tak ciągle. Kiedyś kupowaliśmy gotowy produkt ,teraz jesteśmy beta testerami . W dużej mierze to też nasza wina , bo kupujemy co chwilę nową elektronikę, bo wyszedł nowy model . Oczywiście nie wszyscy tak kupują tą elektronikę, ale gdyby to nie byłoby opłacalne to producenci by też tak nie gnali z zmianami modeli co rok czy dwa 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.