Skocz do zawartości

Kino domowe do 4tys? wiem, wiem


Igor.Czarnecky

Recommended Posts

Witam,

Po pół h czytania forum wiem, że tytuł pewnie odstrasza :). Nie mniej jednak jestem totalnym amatorem. Do tej pory oglądałem filmy na projektorze + zew. soundblaster +... GENIUS SW-HF5.1 5050 V2  :) (które kupiłem chyba za 400zł) i byłem zadowolony (poprzednio nędzny soundbar). Wiem, że na coś sensownego w budżecie 4k nie ma co liczyć. Tak czy owak wolę zapytać, czy zestaw:
https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/kina-domowe/zestawy-kina-domowego/kino-domowe-onkyo-ht-s3910b-czarny

ma w ogóle sens? Czy ten amplituner nadaje się do ew późniejszej rozbudowy?

Jeśli nie to co w takim budżecie da się zrobić?
zależy mi na 5.1 przy filmach, basem absolutnie nie chcę 
straszyć sąsiadów. Obecnie filmy oglądam na Edifier R1700BTs + sub z zestawu geniusa i z powodu braku centralki i głośników z tyłu jest mega kibel. 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagra to pewnie lepiej od soundbara, ale wyłącznie w niezbyt dużym pomieszczeniu. Nie wiem co miałeś na myśli pisząc o rozbudowie? Ten amplituner to podstawa i możesz co najwyżej zmienić kolumny na większe i nieco lepsze. Cena jest rzeczywiście niska, ale musisz mieć na uwadze, że ten zestaw też prezentuję taką klasę. W naszej ofercie znajdziesz zestaw do nieco większych pomieszczeń z  lepszymi kolumnami i amplitunerem Onkyo TX-SR494DAB + Taga Harmony TAV-507F + TAV-S + TAV-C. W zestawie nie znajdziesz subwoofera, którego możesz w dowolnej chwili dokupić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, poczytałem i faktycznie trzeba trochę dołożyć. 
1. Co sądzicie o zestawie Onkyo TX-SR494DAB + Fronty Magnat 1002, centralny Magnat 252, tyły Magnat Monitor Supreme 102 ?
2. Jak rozumiem, ten amplituner będzie można rozbudować o dodatkowe 2 atmosy w przyszłości?
3. Mam bardzo wrażliwych sąsiadów na bas, mogę dostać za 5stówek Yamaha NS-SW100, czy to nie wystarczy na dzień dobry?

Link do komentarza