macieka13 Napisano 8 września 2022 Udostępnij Napisano 8 września 2022 (edytowany) Witam, kupiłem za 1400zł parę kolumn jak w temacie i szukam do nich amplitunera. Jestem laikiem w tej kwestii dlatego prosiłbym o porady. Pokój 16m2, całość będzie podpięta pod PC oraz TV. Dodam że mam zamiar kupić używany amplituner. Edytowano 8 września 2022 przez macieka13 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 8 września 2022 Udostępnij Napisano 8 września 2022 Jaki budżet na cel chcesz przeznaczyć? Jaka funkcjonalność jest Ci potrzebna? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macieka13 Napisano 8 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 września 2022 Używka do 4tys. oglądanie filmów i muzyka kazdego gatunku od disco polo po rap ;). Funkcje raczej głownie Wifi, aby z apki w tel puszczać muzykę. Tak wgl co myślicie o tych głośnikach opłacało się za tyle kupować 2x polk mxt70 za 1400zł.? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 8 września 2022 Udostępnij Napisano 8 września 2022 Zwróć uwagę na Onkyo TX-8390 lub jeśli lubisz trochę ostrzejsze brzmienie na Yamaha R-N803. Moim zdaniem Onkyo brzmi bardziej uniwersalnie i neutralnie ale oba amplitunery jak były dostępne, były bardzo popularne. Do Twoich kolumn spokojnie wystarczą mocowo, jakościowo powinno być również wystarczająco 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 8 września 2022 Udostępnij Napisano 8 września 2022 @macieka13 Osobiście celowałbym we wzmacniacz plus odtwarzacz sieciowy. Amplituner ( nowy ) dosyć wydajny to np. SVS Prime Soundbase Wireless 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...