Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Dzień dobry.

Na wstępie zaznaczę, że jestem w zasadzie totalnym laikiem audio.

Niemniej, w ostatnim czasie odziedziczyłem po swoim ojcu pokaźną kolekcję winyli i słaby gramofon... i uznałem, że to jest dobry powód do złożenia sobie jakiegoś zdroworozsądkowego zestawu audio.

Sprzęt ma stać w salonie - 4.5x5.5 metra (czyli około 25m2) na krótszej ścianie, po przeciwnej stronie będzie można siedzieć. Zasłony w oknach, w zasadzie bez jakichś większych mebli, kilka obrazów na ścianach, pomyślę też o jakimś dywanie, bo wyczytałem, że jest niezbędny ;)

Co do dźwięku - lubię głęboki dźwięk, miękki, soczysty bas, w głośnikach będzie raczej słychać rocka, muzyką alternatywną, albo jazz, mniej hip hopu, czy innych takich ;)

Budżet - około 5-6 tysięcy (na wzmacniacz i głośniki).

Myślałem o połączeniu Pioneer SX-N30AE, lub Pioneer SX-10AE (mam sentyment do tej marki) z kolumnami Heco Aurora 700, ale chętnie posłucham rad i sugestii...

I z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

Napisano (edytowany)

Moim zdaniem z w/w amplitunerami Pioneer, nie osiągniesz basu na którym Ci zależy. One tak nie grają i są po prostu słabe, a myślałeś nad wzmacniaczem plus odtwarzacz sieciowy osobno?

Edytowano przez lysyrafal
Napisano
4 godziny temu, lysyrafal napisał:

Moim zdaniem z w/w amplitunerami Pioneer, nie osiągniesz basu na którym Ci zależy. One tak nie grają i są po prostu słabe, a myślałeś nad wzmacniaczem plus odtwarzacz sieciowy osobno?

Nie upieram się koniecznie nad takim zestawem. Stąd moje pytanie, prośba o doradztwo. 

Mogę mieć sam wzmacniacz i do niego podłączać poszczególne źródła dźwięku. To nie problem. Chcę się zmieścić w budżecie i przy okazji wycisnąć z tego budżetu fajny dźwięk. A jeżeli przy okazji byłby to Pioneer... byłoby fajnie ;)

Napisano
Dnia 25.09.2022 o 13:31, sruba14 napisał: