Skocz do zawartości

slaw.miodzio


Technicznie

Recommended Posts

Cześć wszystkim. Poszukuję dobre ampi stereo, bądź 5.1. Kupiłem 2 kolumny Dali zensor 7, mam do tego tylne i środkowa, pozostałość po komplecie Yamahy marketowej.  Chcę kupić coś używanego,najlepiej Marantz, ponieważ i fajnie wygląda i podobno brzmi. Pm6006 podobno zalecają, ale on nawet nie ma USB ani radia. Jestem w stanie zrezygnować z 5.1 na rzecz brzmienia z dwóch kolumn, ale żeby można było podłączyć coś poza telewizorem... Sr5006, sr6004, nr1403?  Nie linczujcie mnie, ponieważ nie znam się tak na tym jak co niektórzy. Teraz mam to podłączone pod Yamahę htr 3065 i d...nie urywa... A może lepiej zakupić pm6006 i wymyśleć coś w stylu Chromecast? Pomóżcie. Pozdrawiam.

Edytowano przez Technicznie
Znaki interpunkcyjne
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dali Zensor 7 to fajne kolumny i połączenie ich z elektroniką Marantza, czy Cambridge będzie dobrym posunięciem, ale raczej trzymałbym się wzmacniaczy stereo jeśli zależy ci na lepszym brzmieniu. Jeśli będziesz się upierał przy radiu FM to pozostaną ci do wyboru amplitunery niestety słabszej jakości(brzmienie), albo możesz poszukać używanego tunera FM i połączyć go ze wzmacniaczem. Jest jeszcze jedna opcja radio internetowe i je znajdziesz nawet w niedrogich odtwarzaczach sieciowych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Q21 napisał:

Dali Zensor 7 to fajne kolumny i połączenie ich z elektroniką Marantza, czy Cambridge będzie dobrym posunięciem, ale raczej trzymałbym się wzmacniaczy stereo jeśli zależy ci na lepszym brzmieniu. Jeśli będziesz się upierał przy radiu FM to pozostaną ci do wyboru amplitunery niestety słabszej jakości(brzmienie), albo możesz poszukać używanego tunera FM i połączyć go ze wzmacniaczem. Jest jeszcze jedna opcja radio internetowe i je znajdziesz nawet w niedrogich odtwarzaczach sieciowych.