Skocz do zawartości

Heos/Denon CEOL N10/spotify-problem z połączeniem


aangel

Recommended Posts

Dzień dobry,

 

jakiś czas temu zakupiłem wieżę Denon CEOL N10. Ściągnąłem na komórki aplikację Heos. Założyłem nawet konto na platformie Heos. Na to konto jestem zalogowany na wieży oraz na komórce (android). Oba urządzenia podłączone są do tej samej sieci przez WiFi (UPC). Niestety po wejściu w aplikację Heos i wybraniu 'moje urządzenia', widzę 'Denon CEOL' jednak po kliknięciu w to urządzenie dostaję informację 'Zagubiony w przestrzeni (Ustawienia urządzenia nie są w tej chwili dostępne'. Próby restartu (wieży, WiFi, aplikacji) nie pomagają. Z tego powodu nie jestem w stanie sterować urządzeniem przez aplikację. Na jednym telefonie mogę puścić jedynie radio internetowe (czyli jakieś połączenie jest), jednak na drugiej komórce mogą tylko zatrzymać muzykę puszczoną przez kogoś innego. Dodatkowo na tym drugim telefonie nie widzę przez spotify Denona. Mogę podłączyć się do wieży przez BT, ale wtedy muzykę przycina (co nie ma miejsca w przypadku słuchania muzyki na innych urządzeniach podłączonych przez BT. 

Czy coś jest nie tak z wieżą, którą kupiłem? Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Jeżeli jest tu użytkownik Denon CEOL N10 i może obsługiwać swoje urządzenie za pośrednictwem Heos'a to proszę o informację krok po kroku, jak połączył ze sobą urządzenia.

 

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 months later...
Dnia 6.11.2022 o 10:21, aangel napisał:

Dzień dobry,

 

jakiś czas temu zakupiłem wieżę Denon CEOL N10. Ściągnąłem na komórki aplikację Heos. Założyłem nawet konto na platformie Heos. Na to konto jestem zalogowany na wieży oraz na komórce (android). Oba urządzenia podłączone są do tej samej sieci przez WiFi (UPC). Niestety po wejściu w aplikację Heos i wybraniu 'moje urządzenia', widzę 'Denon CEOL' jednak po kliknięciu w to urządzenie dostaję informację 'Zagubiony w przestrzeni (Ustawienia urządzenia nie są w tej chwili dostępne'. Próby restartu (wieży, WiFi, aplikacji) nie pomagają. Z tego powodu nie jestem w stanie sterować urządzeniem przez aplikację. Na jednym telefonie mogę puścić jedynie radio internetowe (czyli jakieś połączenie jest), jednak na drugiej komórce mogą tylko zatrzymać muzykę puszczoną przez kogoś innego. Dodatkowo na tym drugim telefonie nie widzę przez spotify Denona. Mogę podłączyć się do wieży przez BT, ale wtedy muzykę przycina (co nie ma miejsca w przypadku słuchania muzyki na innych urządzeniach podłączonych przez BT. 

Czy coś jest nie tak z wieżą, którą kupiłem? Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Jeżeli jest tu użytkownik Denon CEOL N10 i może obsługiwać swoje urządzenie za pośrednictwem Heos'a to proszę o informację krok po kroku, jak połączył ze sobą urządzenia.

 

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam

Z problemem spotkałem się wczoraj ( 21/11/2023 ) - na razie jedynym rozwiązaniem jest reset ustawień - pomaga u mnie na prawie cały dzień ;) ...dalej szukam informacji jak z tym walczyć. Podpinam się pod kolegi post i proszę o pomoc. Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.11.2022 o 10:21, aangel napisał:

Dzień dobry,

 

jakiś czas temu zakupiłem wieżę Denon CEOL N10. Ściągnąłem na komórki aplikację Heos. Założyłem nawet konto na platformie Heos. Na to konto jestem zalogowany na wieży oraz na komórce (android). Oba urządzenia podłączone są do tej samej sieci przez WiFi (UPC). Niestety po wejściu w aplikację Heos i wybraniu 'moje urządzenia', widzę 'Denon CEOL' jednak po kliknięciu w to urządzenie dostaję informację 'Zagubiony w przestrzeni (Ustawienia urządzenia nie są w tej chwili dostępne'. Próby restartu (wieży, WiFi, aplikacji) nie pomagają. Z tego powodu nie jestem w stanie sterować urządzeniem przez aplikację. Na jednym telefonie mogę puścić jedynie radio internetowe (czyli jakieś połączenie jest), jednak na drugiej komórce mogą tylko zatrzymać muzykę puszczoną przez kogoś innego. Dodatkowo na tym drugim telefonie nie widzę przez spotify Denona. Mogę podłączyć się do wieży przez BT, ale wtedy muzykę przycina (co nie ma miejsca w przypadku słuchania muzyki na innych urządzeniach podłączonych przez BT. 

Czy coś jest nie tak z wieżą, którą kupiłem? Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Jeżeli jest tu użytkownik Denon CEOL N10 i może obsługiwać swoje urządzenie za pośrednictwem Heos'a to proszę o informację krok po kroku, jak połączył ze sobą urządzenia.

 

z góry dzięki za pomoc

pozdrawiam

Miałem parę lat temu podobny problem z podobnym do Ceola , marantzem mcr 612.Rozwiązanie jest proste, należy ceola podłączyć do internetu kablem,a kłopoty się kończą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...