Rockford Napisano 13 listopada 2022 Napisano 13 listopada 2022 Witam wszystkich. Po 1.5 roku sub R-115SW z dnia na dzień odmówił posłuszeństwa, nie załącza się, dioda nie swieci. Chciałbym skorzystać z gwarancji która jeszcze mi przysługuje. Czy któryś z forumowiczów korzystał z gwarancji KLIPSCH ? Z tego co się doczytałem przysługuje mi dwuletnia gwarancja producenta, chciałem wysłać formularz gwarancyjny do sklepu Nautillus2 lecz nigdzie nie mogę doszukać się numeru karty gwarancyjnej… Moja karta gwarancyjna wyglada jak zwykła książeczka od głośników i albo jestem ślepy albo po prostu nie widnieje tam żaden nr karty gwarancyjnej… Do tego sklep nie odpisuje na żadne e-maile z zapytaniem co z tym fantem zrobić, jakieś propozycje z waszej strony ? Z góry dziękuje Pozdrawiam Odpisz, cytując
STELVIO Napisano 13 listopada 2022 Napisano 13 listopada 2022 Ja dawno temu korzystałem na gwarancji bezpośrednio z serwisu konsbud. Zadzwoń do nich. Oni Ci powiedzą co i jak. Tu masz numer telefonu. +48227502322 Karta gwarancyjna powinna wyglądać tak. Dowód zakupu i karta podbita przez sklep. Odpisz, cytując
Rockford Napisano 13 listopada 2022 Autor Napisano 13 listopada 2022 11 minut temu, STELVIO napisał: Ja dawno temu korzystałem na gwarancji bezpośrednio z serwisu konsbud. Zadzwoń do nich. Oni Ci powiedzą co i jak. Tu masz numer telefonu. +48227502322 Dzięki wielkie Odpisz, cytując
Rockford Napisano 13 listopada 2022 Autor Napisano 13 listopada 2022 40 minut temu, STELVIO napisał: Ja dawno temu korzystałem na gwarancji bezpośrednio z serwisu konsbud. Zadzwoń do nich. Oni Ci powiedzą co i jak. Tu masz numer telefonu. +48227502322 Karta gwarancyjna powinna wyglądać tak. Dowód zakupu i karta podbita przez sklep. No właśnie nie posiadam takiej karty wystawionej przez sklep, w opakowaniu suba jest rzekoma karta gwarancyjna Klipsch ale nie jest nawet trochę podobna do Twojej 😅 Również na e-mail nie mam żadnej karty gwarancyjnej Odpisz, cytując
STELVIO Napisano 13 listopada 2022 Napisano 13 listopada 2022 Ja trochę kupowałem z nautilusa.pl. Zawsze wszystko dobrze ogarnęli. Może zadzwoń do nich a nie pisz, bo nie raz maile są pomijane. Po za tym może dowód zakupu wystarczy, żeby to ogarnąć. Odpisz, cytując
santino Napisano 13 listopada 2022 Napisano 13 listopada 2022 naprawialem spalonego wzmaka poza gwarancja wlasnie od r-115sw bezposrednio w konsbud polecam bo naprawione blyskawicznie i tanio Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 14 listopada 2022 Napisano 14 listopada 2022 Bo Ty miałeś kartę gwarancyjną EIC jeszcze. A Może konsbud nie dodawał swojej? Nie wiem. Ale najpierw załatwiaj gwarancję z Konsbud. Jesli beda wymagać jakiegoś papierka którego nie masz wracasz do Nautilusa że nie uzyskałeś go od nich. Nie pomoga to rękojmia. Wtedy pomogą Piotr 1 Odpisz, cytując
Rockford Napisano 15 listopada 2022 Autor Napisano 15 listopada 2022 Dziękuje za pomoc Panowie/Panie ! Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.