Skocz do zawartości

Gwarancja KLIPSCH sklep nautillus2


Rockford

Recommended Posts

Witam wszystkich. 
 

Po 1.5 roku sub  R-115SW z dnia na dzień odmówił posłuszeństwa, nie załącza się, dioda nie swieci. Chciałbym skorzystać z gwarancji która jeszcze mi przysługuje. 
Czy któryś z forumowiczów korzystał z gwarancji KLIPSCH ? Z tego co się doczytałem przysługuje mi dwuletnia gwarancja producenta, chciałem wysłać formularz gwarancyjny do sklepu Nautillus2  lecz nigdzie nie mogę doszukać się numeru karty gwarancyjnej… Moja karta gwarancyjna wyglada jak zwykła książeczka od głośników i albo jestem ślepy albo po prostu nie widnieje tam żaden nr karty gwarancyjnej… Do tego sklep nie odpisuje na żadne e-maile z zapytaniem co z tym fantem zrobić, jakieś propozycje z waszej strony ? 
Z góry dziękuje 

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, STELVIO napisał:

Ja dawno temu korzystałem na gwarancji bezpośrednio z serwisu konsbud. Zadzwoń do nich. Oni Ci powiedzą co i jak. Tu masz numer telefonu. 

+48227502322

Karta gwarancyjna powinna wyglądać tak. Dowód zakupu i karta podbita przez sklep. 

16683375173907605980285364994560.jpg

16683375364884387722318491007545.jpg

No właśnie nie posiadam takiej karty wystawionej przez sklep, w opakowaniu suba jest rzekoma karta gwarancyjna Klipsch ale nie jest nawet trochę podobna do Twojej 😅 Również na e-mail nie mam żadnej karty gwarancyjnej :) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...