Paweł Dzierzenga Napisano 4 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2022 Witam. Połączyłem ampli z aplikacją music cast po jakimś czasie wyskoczyła aktualizacja na aplikacji która uruchomiłem w czasie aktualizacji odłączyło mnie od amplitunera. Aktualizacja jest nie dokończona przyciski na ampli nie reagują tylko on/off i pilot to samo a żeby ponownie połączyć z aplikacją muci działać przycisk connect .na wyświetlaczu pisze tylko updated USB po chwili updated failed . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 4 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2022 No to Ci się narobiło. Nie wiem czy masz możliwość zrobienia resetu do fabrycznych, ewentualnie spróbuj ściągnąć tę aktualizację na PC i wrzuć na pendrive - włóż go do portu w amplitunerze i może się zaktualizuje - dokończy aktualizację. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 5 grudnia 2022 To się zdarza niestety. A rozwiązanie nie będzie takie proste. Była przerwa w dostawie NETa, Przerwałeś aktualizację recznie albo po prostu coś się wysypało. Ale Sproboj zrobić reset. Reset fabryczny to co innego i to robi tylko serwis. Możesz spróbować zaktualizować z USB jak napisał kolega. Jak się nie uda to serwis. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Dzierzenga Napisano 8 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 grudnia 2022 Zrobił bym reset ale działa tylko przycisk on/off reszta nie reaguje chyba jedynie serwis. Dnia 4.12.2022 o 21:08, tomek72 napisał: No to Ci się narobiło. Nie wiem czy masz możliwość zrobienia resetu do fabrycznych, ewentualnie spróbuj ściągnąć tę aktualizację na PC i wrzuć na pendrive - włóż go do portu w amplitunerze i może się zaktualizuje - dokończy aktualizację. Już tak robiłem ale nic z tego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek72 Napisano 8 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2022 to wg mnie pozostaje serwis Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 9 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 grudnia 2022 17 godzin temu, Paweł Dzierzenga napisał: Zrobił bym reset ale działa tylko przycisk on/off reszta nie reaguje chyba jedynie serwis. A no to serwis. Nic więcej nie zrobisz. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.