Marko1990 Napisano 22 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 22 grudnia 2022 (edytowany) Na początku chciałem się przywitać! Na początek chciałbym zaznaczyć, że jestem całkowicie nowy i zielony w temacie. Moim celem jest zakup zestawu stereo (amplituner lub sam wzmacniacz - zależy mi tylko by miał bluetooth) wraz z dwiema kolumnami podłogowymi. Patrząc na ceny nowych sprzętów doszedłem do wniosku, że może poszukam z używki. W pobliskim salonie polecono mi używane ELAC Debut 2.0 F5.2 w cenie ok 1800-1900zł / 2szt. Pytanie czy to dobre kolumny na początek i ewentualnie jaką jednostkę dobrać do nich? Rozważałem też Polk XT70, Heco Aurora 700, Dali Zensor 7, Taga Tav 606 se (albo coś z tej firmy), Indiana Nota 550X, nawet gdzieś zapędziłem się w stronę Teufel Ultima 40, ale się wycofałem po przeczytaniu kilku opinii - może macie jeszcze jakieś typy? Może macie jakieś sensowne połączenie, które mieści się mniej/wiecej w zakładanym budżecie? Dziękuję za wszystkie rady. Pozdrawiam, Marek Edytowano 22 grudnia 2022 przez Marko1990 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 22 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 22 grudnia 2022 A jaki ten budżet na cały zestaw tzn. kolumny plus wzmacniacz? Jaka jest powierzchnia pokoju w którym ma to grać? Oferty sklepowe outlet wchodzą w grę? Muzyka puszczana przez Bluetooth to marna jakość. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marko1990 Napisano 22 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 grudnia 2022 A więc tak. Mój budżet zakładał ok 3-3,5tys.zł na całość (temu też bardziej ciągnie mnie w kierunku używek). Oczywiście jakąś stówkę/dwie dopłacę, lecz znów bez przesady. Pokój o powierzchni 25m2. Salon. Oczywiście, outlet wchodzi w grę. Muzyka przez Bluetooth okazjonalnie, lecz fajnie jakby taka opcja byla. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...