Skocz do zawartości

Słuchawki do słuchania muzyki, więcej w opisie


Recommended Posts

Dobry wieczór, jestem totalnie zielony w temacie słuchawek a grupy na fb zlały mnie jak użytkownicy elektrody przez nieznajomość rynku audio :D, więc może to forum to ostatnia szansa. Szukam słuchawek TWS nausznych do 600, no powiedzmy 700 złotych. Nie zależy mi na podbiciu basów, słucham totalnie różnorodnej muzyki, od klasyków lat 60 w górę po pseudo gangsterski polski/zagraniczny rap, jakieś nowe phonk czy inne remixy rodem z soundclouda. Nie wiem ile takie słuchawki powinny trzymać ale moje poprzednie douszne dawały radę do 2/2,5 godziny na non stop używaniu czy to youtube'a czy po prostu słuchaniu muzyki. Uznajmy, by były minimalnie tak lub dłużej wytrzymałe na baterii. Mój telefon to Xiaomi Redmi 9A jeśli to jest potrzebne i w opcjach telefonu dogrzebałem się ustawień wersji AVRCP bluetooth, obsługuje od 1.3 do 1.6 jeśli to też coś da. Mam całkiem duże uszy z dużym płatkiem małżowiny więc zależy mi na wygodzie. Rzecz biorąc, słuchawki na miasto, spacer, drogę do pracy czy szkoły. Bardzo dziękuję z góry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.12.2022 o 19:51, NegatiVePOL napisał:

Nie zależy mi na podbiciu basów, słucham totalnie różnorodnej muzyki, od klasyków lat 60 w górę po pseudo gangsterski polski/zagraniczny rap, jakieś nowe phonk czy inne remixy rodem z soundclouda.

W miarę liniowo są zestrojone słuchawki MEE X20, niskie tony są delikatnie podbite i nie dominują całego grania. Bardzo dobra przestrzeń, góra pasma nienachalna i niemęcząca, przez co sprawdzają się w wielu rodzajach muzyki i  przy dłuższym słuchaniu. Osobiście uważam je za wygodne, ale to już musisz sam sprawdzić. 

Czas działania z ANC to około 5 godzin.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...