aiv Napisano 27 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 grudnia 2022 (edytowany) Witam wszystkich, Jestem nowy na forum i nowy w temacie audio/kina domowego. Przeglądałem aktualne tematy, trochę pomogły w wyborze. Chcę zacząć od 2.1 - kolumny + sub + amplituner. Sprzęt będzie używany w 80% do filmów, w 20% do muzyki. Od razu zaznaczam, że sprzęt będę kupował w Szwajcarii, dlatego dobrze by było aby był dostępny na Toppreise Amplituner - tutaj wybór zawęziłem do 2 opcji - Denon 3800H oraz Onkyo RZ50 (7100 niedostępny a cenowo podobny do RZ50). Za Onkyo przemawia Dirac w cenie oraz cena sama w sobie - 1000 CHF za Onkyo, 1700 CHF za Denona. Kolumny wybrałem Monitor Audio Bronze 200 - z tego co czytałem tutaj są często polecane. Czy sub wziąć również Monitor Bronze W10, czy lepiej coś innego? Sprzęt będzie grał z Philipsem 807 65''. Pokój to otwarty salon z kuchnią i przedpokojem. (na obrazku). [na brązowo drzwi, na niebiesko okna, przeszklone drzwi] Edytowano 27 grudnia 2022 przez aiv Dodałem rozkład pokoju. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aiv Napisano 28 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 grudnia 2022 Zamówiłem Onkyo RZ50, czy Monitor Audio Bronze 200 + 150 + FX + sub SVS SB-1000 to dobry wybór do tego amplitunera? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...