Skocz do zawartości

Pierwsze kino domowe - Denon/Onkyo + Monitor Bronze (2.0/2.1 na start)


aiv

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Jestem nowy na forum i nowy w temacie audio/kina domowego. Przeglądałem aktualne tematy, trochę pomogły w wyborze.

Chcę zacząć od 2.1 - kolumny + sub + amplituner. Sprzęt będzie używany w 80% do filmów, w 20% do muzyki.

Od razu zaznaczam, że sprzęt będę kupował w Szwajcarii, dlatego dobrze by było aby był dostępny na  Toppreise

Amplituner - tutaj wybór zawęziłem do 2 opcji - Denon 3800H oraz Onkyo RZ50 (7100 niedostępny a cenowo podobny do RZ50).

Za Onkyo przemawia Dirac w cenie oraz cena sama w sobie -  1000 CHF za Onkyo, 1700 CHF za Denona.

Kolumny wybrałem Monitor Audio Bronze 200 - z tego co czytałem tutaj są często polecane.

Czy sub wziąć również Monitor Bronze W10, czy lepiej coś innego?

Sprzęt będzie grał z Philipsem 807 65''.

Pokój to otwarty salon z kuchnią i przedpokojem. (na obrazku). [na brązowo drzwi, na niebiesko okna, przeszklone drzwi]

 

 

pokoj.jpg

Edytowano przez aiv
Dodałem rozkład pokoju.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.12.2022 o 12:53, aiv napisał:

Amplituner - tutaj wybór zawęziłem do 2 opcji - Denon 3800H oraz Onkyo RZ50 (7100 niedostępny a cenowo podobny do RZ50).

Za Onkyo przemawia Dirac w cenie oraz cena sama w sobie -  1000 CHF za Onkyo, 1700 CHF za Denona.

No to brał bym Onkyo

22 godziny temu, aiv napisał:

sub SVS SB-1000 to dobry wybór do tego amplitunera?

zmienił bym tylko suba na REL HT 1205. Bo oobiście wolę. Ale SB 1000 jest akceptowalny

Spora różnica z SB2000?

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

zmienił bym tylko suba na REL HT 1205. Bo oobiście wolę. Ale SB 1000 jest akceptowalny

Spora różnica z SB2000?

Piotr

Dzięki za odpowiedź. Kolumny i ampli już jadą, a sytuacja z subami wygląda następująco:

Magnat Alpha RS 12 - 460 CHF

HECO Aurora SUB 30A - 615 CHF

SVS SB-2000 (nie PRO) - 699 CHF