Skocz do zawartości

Bluetooth dla Radmor 5102-TE i Kenwood KX-4520

Recommended Posts

Napisano

Witajcie forumowicze, 

zwracam się zapytaniem o możliwość dołożenia do starszego sprzętu adaptera bluetooth umożliwiającego odtwarzanie muzyki z telefonu. 

Teściu posiada amplituner Unitra Radmor 5102-TE, a do niego podpięty magnetofon Kenwood KX-4520. Czy dla takiego zestawu jest to w ogóle możliwe? Na forum oraz w internecie nie udało mi się znaleźć konkretnego rozwiązania, a w temacie audio jestem zielony. 

Proszę o pomoc. 

PS. Próbowałem wrzucić zdjęcia sprzętów, ale wyrzuca błąd (error - 200). Być może tymczasowy problem to dorzucę fotki później. 

Napisano (edytowany)

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nadal nie mogę wrzucić żadnej grafiki dlatego posłużę się linkami. 

Radmor ma takie wejście uniwersalne na 5 pin. 

Czyli taki kabel:

kabel_minijack-din5.jpg

Plus taki adapter:

ugreen-cm279-odbiornik-bluetooth-5-0-apt

Pozwolą połączyć się poprzez bluetooth telefonem? Czy to gdzie podłączone są głośniki ma znaczenie? Aktualnie kolumny podłączone są do kenwooda i dźwięk z magnetofonu (i chyba radia) jest. 

EDIT

ew. taki kabelek:

84079b1b818b9ca4777169871e20d192.jpg

Plus taki adapter:

ugreen-nadajnik-audio-bluetooth-5-0-aptx

O to generalnie chodzi? 

Edytowano przez Maczu
Napisano
4 godziny temu, Mariusz Kopacki napisał:

Radmor z wyjscia Magnetofon polaczony do REC na Kenwoodzie, a z PLAY Kenwooda do kolumn aktywnych? Po wybraniu Radio na Radmorze przelacznikiem jest wysylany sygnal do Kenwooda?

Dowiem się jak to jest popodlączane i dam znać, bo jedyne co pamiętam to to, że są wpięte 2 chinche w kenwooda w miejsce PLAY/OUT, a w REC/IN na pewno nic nie było. 

• 1 month later...
Napisano
Dnia 5.01.2023 o 18:03, Maczu napisał:

Dowiem się jak to jest popodlączane i dam znać, bo jedyne co pamiętam to to, że są wpięte 2 chinche w kenwooda w miejsce PLAY/OUT, a w REC/IN na pewno nic nie było.