Maczu Napisano 5 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 5 stycznia 2023 Witajcie forumowicze, zwracam się zapytaniem o możliwość dołożenia do starszego sprzętu adaptera bluetooth umożliwiającego odtwarzanie muzyki z telefonu. Teściu posiada amplituner Unitra Radmor 5102-TE, a do niego podpięty magnetofon Kenwood KX-4520. Czy dla takiego zestawu jest to w ogóle możliwe? Na forum oraz w internecie nie udało mi się znaleźć konkretnego rozwiązania, a w temacie audio jestem zielony. Proszę o pomoc. PS. Próbowałem wrzucić zdjęcia sprzętów, ale wyrzuca błąd (error - 200). Być może tymczasowy problem to dorzucę fotki później. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProjectPi Napisano 5 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 5 stycznia 2023 Dowolny odbiornik BT z wyjsciem liowym RCA albo jack plus stosowna przejsiowka na Din 5 powinny zalatwic sprawe, o ile ten ampli ma wolne wejscie uniwersalne na Din. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczu Napisano 5 stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 stycznia 2023 (edytowany) Dziękuję za odpowiedź. Niestety nadal nie mogę wrzucić żadnej grafiki dlatego posłużę się linkami. Radmor ma takie wejście uniwersalne na 5 pin. Czyli taki kabel: Plus taki adapter: Pozwolą połączyć się poprzez bluetooth telefonem? Czy to gdzie podłączone są głośniki ma znaczenie? Aktualnie kolumny podłączone są do kenwooda i dźwięk z magnetofonu (i chyba radia) jest. EDIT ew. taki kabelek: Plus taki adapter: O to generalnie chodzi? Edytowano 5 stycznia 2023 przez Maczu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...