Skocz do zawartości

Bluetooth dla Radmor 5102-TE i Kenwood KX-4520


Maczu

Recommended Posts

Witajcie forumowicze, 

zwracam się zapytaniem o możliwość dołożenia do starszego sprzętu adaptera bluetooth umożliwiającego odtwarzanie muzyki z telefonu. 

Teściu posiada amplituner Unitra Radmor 5102-TE, a do niego podpięty magnetofon Kenwood KX-4520. Czy dla takiego zestawu jest to w ogóle możliwe? Na forum oraz w internecie nie udało mi się znaleźć konkretnego rozwiązania, a w temacie audio jestem zielony. 

Proszę o pomoc. 

PS. Próbowałem wrzucić zdjęcia sprzętów, ale wyrzuca błąd (error - 200). Być może tymczasowy problem to dorzucę fotki później. 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Niestety nadal nie mogę wrzucić żadnej grafiki dlatego posłużę się linkami. 

Radmor ma takie wejście uniwersalne na 5 pin. 

Czyli taki kabel:

kabel_minijack-din5.jpg

Plus taki adapter:

ugreen-cm279-odbiornik-bluetooth-5-0-apt

Pozwolą połączyć się poprzez bluetooth telefonem? Czy to gdzie podłączone są głośniki ma znaczenie? Aktualnie kolumny podłączone są do kenwooda i dźwięk z magnetofonu (i chyba radia) jest. 

 

EDIT

ew. taki kabelek:

84079b1b818b9ca4777169871e20d192.jpg

Plus taki adapter:

ugreen-nadajnik-audio-bluetooth-5-0-aptx

O to generalnie chodzi? 

Edytowano przez Maczu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mariusz Kopacki napisał:

Radmor z wyjscia Magnetofon polaczony do REC na Kenwoodzie, a z PLAY Kenwooda do kolumn aktywnych? Po wybraniu Radio na Radmorze przelacznikiem jest wysylany sygnal do Kenwooda?

Dowiem się jak to jest popodlączane i dam znać, bo jedyne co pamiętam to to, że są wpięte 2 chinche w kenwooda w miejsce PLAY/OUT, a w REC/IN na pewno nic nie było. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Dnia 5.01.2023 o 18:03, Maczu napisał: