kosin Napisano 23 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 stycznia 2023 Witam. Od około miesiąca jestem posiadaczem Audiolab 6000a Play. Od kilku dni mam problem z połączeniem z siecią. Wzmacniacz jest połączony kablem eth i co jakieś pół godziny gubi sieć. (po wifi to samo). Wszystkie inne urządzenia w domu działąją bez zarzutu, niema problemu z połączeniem. Czy wina leży w modemie czy może być to problem streamera? Miał ktoś podobnie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinek Napisano 23 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 23 stycznia 2023 Skontaktuj się z dystrybutorem (Q21), tam powinieneś najszybciej uzyskać odpowiedź. Próbowałeś zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych? Jeżeli nie, warto to zrobić i sprawdzić czy problem dalej występuje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosin Napisano 23 stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 stycznia 2023 tak. resetowałem urządzenie. niestety nie pomogło.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 24 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 24 stycznia 2023 Zapraszamy do kontaktu na priv albo bezpośrednio ze sklepem Q21. Pomożemy 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.