Mar_Wal Napisano 7 lutego 2023 Napisano 7 lutego 2023 Jako, że to mój pierwszy post, chcę powitać szanowne grono! Jestem posiadaczem kolumn STX Electrino 250, których z racji okrojonego budżetu nie chciałbym póki co ruszać. W tej chwili napędzane budżetowym klockiem od Denona PMA 720AE, który mi nie gra. Jestem laikiem w tematach określających co nie gra (pojęcia środki, scena, itepe są mi obce ). Lubię ciepłe, analogowe brzmienie. Muzyka odtwarzana głównie z CD i Spotify (pełne spectrum, od poważnej, przez elektronikę, popy, do gitarowego grania). Możecie polecić jakiegoś klocka (niekoniecznie nowy) w budżecie do 2,5 - 3k choć jak coś taniej mile widziane? Pomieszczenie to salon ok. 40m2 z kącikiem muzyczno-telewizyjnym (vide załącznik) Odpisz, cytując
Artur Charicki Napisano 7 lutego 2023 Napisano 7 lutego 2023 Seria electrino to kolumny grające jaśniej. Ja miałem je z nadem 326bee i było ok. Jeśli coś droższego i ładniejszego to może być magnat ma700 lub mr780. Audiolab 6000a, acoustic advance xi50, xi75 choć ciężko będzie nagłośnić 40m2 i dyskoteki nie zrobisz. Chyba że wystarczy Ci żeby w kąciku TV było przyjemne granie. Odpisz, cytując
Mar_Wal Napisano 7 lutego 2023 Autor Napisano 7 lutego 2023 Dokładnie tak, generalnie chodzi o nagłośnienia kącika, reszta pomieszczenia to efekt uboczny Popatrzę na propozycje, bo wiadomo salon i żona ma też coś do powiedzenia a ten NAD faktycznie "nie podoba się mi" Odpisz, cytując
Artur Charicki Napisano 7 lutego 2023 Napisano 7 lutego 2023 Mało komu się podobają klasyczne nady. Ale mają swój urok w brzmieniu. Dorzucę jeszcze xindaka a06 new edition lub musical fidelity m3i czy 2si. Albo cos z Primare 🙂 Musiałbyś coś posłuchać bo jak widzisz wybór jest spory. Odpisz, cytując