Skocz do zawartości

Wzmacniacz pod STX Electrino 250


Mar_Wal

Recommended Posts

Jako, że to mój pierwszy post, chcę powitać szanowne grono! :)

Jestem posiadaczem kolumn STX Electrino 250, których z racji okrojonego budżetu nie chciałbym póki co ruszać.

W tej chwili napędzane budżetowym klockiem od Denona PMA 720AE, który mi nie gra. Jestem laikiem w tematach określających co nie gra (pojęcia środki, scena, itepe są mi obce ). Lubię ciepłe, analogowe brzmienie. Muzyka odtwarzana głównie z CD i Spotify (pełne spectrum, od poważnej, przez elektronikę, popy, do gitarowego grania).

Możecie polecić jakiegoś klocka (niekoniecznie nowy) w budżecie do 2,5 - 3k choć jak coś taniej mile widziane?
Pomieszczenie to salon ok. 40m2 z kącikiem muzyczno-telewizyjnym (vide załącznik)

poprawki.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria electrino to kolumny grające jaśniej. Ja miałem je z nadem 326bee i było ok. Jeśli coś droższego i ładniejszego to może być magnat ma700 lub mr780. Audiolab 6000a, acoustic advance xi50, xi75 choć ciężko będzie nagłośnić 40m2 i dyskoteki nie zrobisz. Chyba że wystarczy Ci żeby w kąciku TV było przyjemne granie. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie, wybór raczej podjęty - padło na Magnata MA700. Chciałbym jeszcze go posłuchać u siebie, szukam gdzieś w okolicy do wypożyczenia i Denonek 720AE musi się jeszcze wpierw spieniężyć ;)

A propos odsłuchu, może na forum jest jakiś posiadacz ww. klocka z okolic Konina, który byłby łaskaw użyczyć sprzętu do odsłuchu?

Raz jeszcze dzięki za pomoc!

 

Edytowano przez Mar_Wal
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Trochę to wszystko trwało, ale zakup dokonany i padło na... kombajn od Marantza PM 7000N.

Proponowanego Magnata nie było gdzie i jak posłuchać, w lokalnym salonie chłopaki zaproponowali 7000N i siadło 😉