grzegorzkos Napisano 17 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2023 Witam, Posiadam amplituner Denon 3100w z siedem lat, W sobota robiłem ponowna kalibrację i od tej pory amplituner czasami wariuje, a mianowicie podczas oglądania Netflixa z TV po 2 -3 minutach wyłącza się głos i Denon próbuje wymusić ponowna kalibrację musze przełączyć na tvsat potem tv audio i wszystko wraca do normy, i tak co pare minut ale czasami przez godzinę jest ok a potem próba wymuszenia kalibracji Macie może jakiś pomysł co się mogło wydarzyć ?? Dzięki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2023 (edytowany) Pierwsza rzecz to spróbuj może wpiąć i wypiąć mikrofon kalibracyjny, być może coś zwiera w gnieździe mikrofonu powodując jego wykrycie przez amplituner. Kolejna to reset do ustawień fabrycznych. A być może pilot wariuje i wysyła komendy do amplitunera. Edytowano 17 kwietnia 2023 przez Iron Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 17 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2023 Też tak myślę. Coś się stało na styku wejścia mikrofonu. Jeśli to nie pomoże to spróbuj go wyzerować. Jeśli to dalej nie pomoże to trzeba mu zrobić reset fabryczny który robi tylko serwis. Twoje wyzerowanie i fabryczne to nie to samo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorzkos Napisano 17 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2023 Ale ma to miejsce tylko przy oglądaniu Netflixa jeśli oglądam tv wszystko jest Ok , ale dziś spróbuje wyczyścić wejście mikrofonowe zobaczymy, wolał bym nie żerować wszystkiego ponieważ kalibracja była wykonana przez profesjonalistę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorzkos Napisano 17 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2023 A jaka jest kombinacja do ustawień serwisowych w razie jakby nic innego nie pomogło ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 18 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 18 kwietnia 2023 20 godzin temu, grzegorzkos napisał: A jaka jest kombinacja do ustawień serwisowych w razie jakby nic innego nie pomogło ? Do ustawień serwisowych nie wejdziesz. Do tych co możesz google pierwsza od góry informacja "Resetting factory settings · Turn off the power using Power Button . · Press Power Button while simultaneously pressing TUNER PRESET CH + and TUNER PRESET CH -." Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.