Vectorinni Napisano wczoraj o 19:21 Napisano wczoraj o 19:21 (edytowany) 9-5 z 2007r. to już zdaje się "Paskuda"? Ja miałem polifta kombi z ostatnich lat produkcji, w bardzo rzadkim kolorze (chyba Smoke Beige?). Podpisuję się pod tym co napisałeś "obiema rencami". Ciężko to wytłumaczyć, ale te auta pomimo faktu bycia swego rodzaju ulepami Opla i Saaba, miały swój niepowtarzalny urok. Średnie prowadzenie, ale na swój sposób "fajne". Hamulce takie sobie, padające listwy zapłonowe itd. jednak miały w sobie jakiś niezaprzeczalny urok, który sprawiał, że były na swój sposób wyjątkowe. Do dzisiaj uważam, że to najlepsze auto jakie miałem i kiedy o tym mówię, to żona patrząc na mnie puka palcem w czoło🙂. Może nie najlepsze, ale z pewnością najlepiej wspominane, takie z duszą. BTW. Mój nick na forum ma właśnie podłoże w mojej kochanej Saabince, która była w wersji Vector, ale w pełnym pakiecie Aero🙂. Edytowano 5 godzin temu przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim nie ma sensu cytować go w całości Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Śmieszna akcja! Właśnie gadam z zięciem i zięciu mi opowiada że ostatnio na grillu taka para była i narzekali, że kto to widział te chińskie samochody, jak one niszczą europejski przemysł! A przyjechali... Volvo! Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu A którym Volvo? Ważny szczegół. 1 Odpisz, cytując
pairtick Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu Dnia 26.09.2025 o 23:55, il Dottore napisał: To irlandzki. A może i nawet polski. Znaczy - tam Dell w EU składa. Komponenty są oczywiście chińskie. Zależy które komponenty, bo nie procesory. A i tak wszystko to składa do kupy Foxconn. Dnia 27.09.2025 o 00:19, il Dottore napisał: Nie sądzę - przykład Japonii i Korei pokazuje, że nie masz racji. W zasadzie, można powiedzieć, że zaczęło się właśnie od japońskiego szpiegostwa przemysłowego po drugiej stronie światowej. Japońskie firmy, które wyrosły na największe korporacje globu, oferowały produkty zachwycające jakością. Kierowały się filozofią: „znajdź najlepszą na świecie technologię i jeszcze ją udoskonalaj”. https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/2178234,1,gospodarcze-piractwo-i-szpiegostwo-nawet-potegi-kopiowaly-cudze-pomysly.read Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 9 godzin temu, Artur Brol napisał: A którym Volvo? Którego Volvo byś nie kupił - i tak Chińczyk zarobi. Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Zarobi, ale nie kazde robi. Trudno by nie zarobil, skoro za firme zaplacil. wiec jesli ci panstwo kupili model produkowanyu w EU, to w zasadzie wspieraja rynek europejski. Nawet jesli wlasciciel to Chinczyk. Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 1 godzinę temu, Artur Brol napisał: wiec jesli ci panstwo kupili model produkowanyu w EU, to w zasadzie wspieraja rynek europejski. Nawet jesli wlasciciel to Chinczyk. Fajny fikołek! Kasa idzie do Chińczyka ale wspierasz rynek EU. Dlaczego? Bo to ma znaczek Volvo? Dobra. Olać Volvo! W 2026 Omoda 3 na polskim rynku! Od ok. 80 tysiaków - wyraźnie celują w Daćkę Sandero, jedno z najpopularniejszych aut w Europie. Żegnaj Daćko! Na oko Sandero tak z ćwierć wieku do tyłu w porównaniu z tym małym chińskim statkiem kosmicznym. A tu Jajco 7 w teście zupełnie niezależnym. Klient bierze samochody od prywatnych właścicieli, nie z parku prasowego i dzięki temu ma wolność mówienia, jak jest. Odpisz, cytując
Artur Brol Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Czyli pracownicy tam zatrudnieni pracują za darmo? Firma nie płaci podatków itp? Zyski idą do Chin. Pracownicy zarabiają, placa podatki i wydają pieniądze w EU, z czego znów idą podatki do, w tym przypadku Belgii. W EU Odpisz, cytując
il Dottore Napisano 32 minuty temu Napisano 32 minuty temu (edytowany) 1 godzinę temu, Artur Brol napisał: Czyli pracownicy tam zatrudnieni pracują za darmo? Firma nie płaci podatków itp? Zyski idą do Chin. Pracownicy zarabiają, placa podatki i wydają pieniądze w EU, z czego znów idą podatki do, w tym przypadku Belgii. W EU Jasne, jasne. Ekonomiczne ABC mówi jednak inaczej - liczy się miejsce w łańcuchu dostaw. Jeszcze raz: najważniejsze jest KTO ZGARNIA MARŻĘ a nie kto dłubie przy taśmie produkcyjnej, bo z tego są ochłapy. Land Rover i Jaguar też są brytyjskie? Bo produkcja jest w UK i znaczek jest UK... Aha... Argument o "płaceniu podatków" jest inwalidą. Porównaj podatki płacone przez polskie firmy kurierskie w PL vs np. niemiecki DHL. Robi wrażenie. Jak masz dobrego księgowego to zapomnij o takim bzdecie jak podatki. Edytowano 31 minut temu przez il Dottore Odpisz, cytując
pairtick Napisano 8 minut temu Napisano 8 minut temu 14 minut temu, il Dottore napisał: Jeszcze raz: najważniejsze jest KTO ZGARNIA MARŻĘ a nie kto dłubie przy taśmie produkcyjnej, bo z tego są ochłapy. Jeżeli pracownika nie stać na produkt który wytwarza (za wyjątkiem tzw. produktów luksusowych), to kto ten produkt kupi? Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.