Skocz do zawartości

wzmacniacz


km72

Recommended Posts

Witam wszystkich jako nowy a także „zielony” w temacie doboru wzmacniacza do naDenon PMA-900HNEgłośnienia domowego

Dziękuje za wasza wyrozumiałość,zdaje sobie sprawę ze pytań jak moje mogło już być dziesiątki jeśli nie setki ale jestem laikiem jeśli chodzi o sprzet HiFi a chce w swoim domu móc cieszyć się muzyka w salonie i innych pomieszczeniach i pomyślałem kupię wzmacniacz z funkcja wifi i stworze 4 strefy łącznie z tv i wreszcie poczuje się jak na koncercie 

Mimo ze 5 z przodu to lubie nowinki tech okoliczne i korzystanie z appek jest przyjemnością czyli prosto i szybko

nie znam się na markach sprzęcie etc ale zastanawiam się nad Denon 900 a Denon drive ,wiem różnica w cenie ogromna i nie wiem dlaczego i czy potrzebuje do 4 stref wzmacniacza za 13k czy wystarczy mi 900 lub inny sprzet kosztujący jedynie 30% może więcej a może mniej

Slucham co słucham ale z naciskiem na niskie,basowe tony.Wzmacniacz z radiem ,BT,USB pod pendrive a jeśli pytacie jakie kolumny… nie wiem jakie być powinny jednak nie chciałbym płacić za nie 10k chyba ze uznacie inaczej ale do tego 2 szt Revel do łazienki oraz zewnętrzny 1-2 szt Definitive czy słusznie -ponownie powiem nie wiem ale słuchałem tylko z nich do tej pory muzyki i jest ok

Podsumowując,jaki wzmacniacz na 4 strefy z radiem,wifi który poradzi sobie i do tego SW

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mowa o budowaniu 4 stref (zrozumiałem z tego co napisałeś, że na bazie PMA-900), to na tym modelu jeżeli mowa o jednej sztuce będzie to przysłowiowe rzeźbienie. Chociaż z tego co piszesz, to 2 głośniki masz do łazienki (rozumiem, że jednej), a 2 na zewnątrz, więc wychodzi na to, że są to dwie strefy. Drive daje możliwość wykorzystania pełnych 4 stref i sterowania nimi niezależnie (głośność, źródło). Przy modelu PMA-900: