Skocz do zawartości

Altus z onkyo, czy jednak nie?


Yabadabadoo

Recommended Posts

Jestem tu nowy, amator w temacie - nie bijcie proszę :).

Chcę stereo do domu. Prawie "kliknąłem" zestaw proponowany przez Tonsil: Altus 300 + onkyo tx-8270, ale jednak się powstrzymałem i poszedłem do salonu gdzie mi to odradzono. Słuchałem tam różnych teufel-i, klipsh-ów... - najbardziej przypadły mi do gustu jakieś teufel-e z jakimś denon-em, grały ładnie, miękko, czytelnie, ale... tylko gdy byłem naprzeciw nich. Gdy chodziłem po sklepie wyrazistość dźwięku sie gubila. A ja potrzebuje sprzętu, który będzie stał w salonie, ale będzie robił muzyczne tło w całym domu. Wiem, że można to osiągnąć, bo byłem kiedyś w domu, w którym jakieś wielkie Altusy stojące w salonie były równie wyraźnie słyszalne w kuchni, holu... i nigdzie nie bylo głośno, wszedzie mozna było swobodnie rozmawiac. Dźwięk z nich był subtelny, ale szczegółowy i donosny. Zdawał się nie zauważać przeszkód.

Czy możecie mi doradzić jakiś zestaw, który zadziała podobnie. Mam w domu jedną wielką przestrzeń (salon, jadalnia, kuchnia, hol, antresola) wysokość 3-6m. Czym nagłośnić taką stodołę, by mieć wyraźne, nie męczące tło?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

to, czy audio będzie przyjemne na większej powierzchni, zależy w głównej mierze od akustyki, więc nie obejdzie się bez odsłuchu domowego. Altusy nie są dobrym rozwiązaniem, można znaleźć zdecydowanie ciekawsze opcje. Jakim budżetem dysponujesz? Byłbyś w stanie podrzucić zdjęcia/plany przestrzeni, gdzie będziesz chciał umieścić to audio?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.