Tasiorsa Napisano 21 sierpnia 2023 Napisano 21 sierpnia 2023 (edytowany) Witam Kolega ma Audiolab 6000N PLAY i od kilku dni problem. W aplikacji Play-Fi w iPhonie wyskakuje: Po kliknięciu aktualizuj wyskakuje: Co zostało zrobione. Audiolab został zresetowany do ustawień fabrycznych. Próba update była zarówno po kablu Ethernet jak i wifi. Update z aplikacji na komputerze również kończy się niepowodzeniem. Co ciekawe z poziomu komputera PC gdy hotspot był zrobiony iPhone udało mi się odtworzyć muzykę. Edytowano 21 sierpnia 2023 przez Tasiorsa Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 22 sierpnia 2023 Napisano 22 sierpnia 2023 Oddaj sprzęt do dystrybutora. @Q21 możecie pomóc? Możliwe że trzeba zrobić hardreset serwisowy. Jak długo to się pojawia już? Jaka macie wersję firmware? Odpisz, cytując
Q21 Napisano 22 sierpnia 2023 Napisano 22 sierpnia 2023 Sprawdzimy u siebie i damy znać niedługo. Odpisz, cytując
Tasiorsa Napisano 22 sierpnia 2023 Autor Napisano 22 sierpnia 2023 (edytowany) Kolega się zarejestruje i odpisze bo nie chcę robić za głuchy telefon 🙂 Edytowano 22 sierpnia 2023 przez Tasiorsa 1 Odpisz, cytując
Q21 Napisano 22 sierpnia 2023 Napisano 22 sierpnia 2023 Zdecydowanie należałoby go wysłać na serwis i skrupulatnie zbadać, przekaż koledze, żeby się z nami skontaktował. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to bezpłatnie go odbierzemy i sprawdzimy. Odpisz, cytując
Tasiorsa Napisano 22 sierpnia 2023 Autor Napisano 22 sierpnia 2023 16 minut temu, Q21 napisał: Zdecydowanie należałoby go wysłać na serwis i skrupulatnie zbadać, przekaż koledze, żeby się z nami skontaktował. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to bezpłatnie go odbierzemy i sprawdzimy. Z tego co wiem to zostało kupione nowe 6 miesięcy temu W pracy jest - ma się zarejestrować i odpisać jak będzie mógł Odpisz, cytując
lysy Napisano 22 sierpnia 2023 Napisano 22 sierpnia 2023 18 minut temu, Q21 napisał: Zdecydowanie należałoby go wysłać na serwis i skrupulatnie zbadać, przekaż koledze, żeby się z nami skontaktował. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to bezpłatnie go odbierzemy i sprawdzimy. A jeśli po gwarancji, to jest nam niezmiernie przykro! Trzeba kupić nowszy sprzęt. 1 Odpisz, cytując
Q21 Napisano 22 sierpnia 2023 Napisano 22 sierpnia 2023 52 minuty temu, lysy napisał: A jeśli po gwarancji, to jest nam niezmiernie przykro! Trzeba kupić nowszy sprzęt. Jeśli jest po gwarancji to też pomożemy, tylko trzeba go do nas dostarczyć już na własny koszt 1 godzinę temu, Tasiorsa napisał: Z tego co wiem to zostało kupione nowe 6 miesięcy temu W pracy jest - ma się zarejestrować i odpisać jak będzie mógł najlepiej jakby przedzwonił do nas albo napisał mail już na Q21 Odpisz, cytując
Tasiorsa Napisano 22 sierpnia 2023 Autor Napisano 22 sierpnia 2023 12 minut temu, Q21 napisał: Jeśli jest po gwarancji to też pomożemy, tylko trzeba go do nas dostarczyć już na własny koszt najlepiej jakby przedzwonił do nas albo napisał mail już na Q21 Przekazałem @WhatsApp telefon i maila do Was Teraz ruch należy do kolegi. Odpisz, cytując
Tiamat75 Napisano 22 sierpnia 2023 Napisano 22 sierpnia 2023 Dzień dobry, objawy są niestety takie jak Tasiorsa napisał. Sprzęt jest kupiony przez iBood, więc pewnie dystrybucja inna. Objawy są od dwóch tygodni, ale sprzęt używany rzadko. Nie wiem jaka jest edycja firmware. Serial na obudowie to: AH008450CCC9176 Dziękuję za ofertę pomocy 🙂 Pozdrawiam Michał Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 23 sierpnia 2023 Napisano 23 sierpnia 2023 No to Ibood to inna dystrybucja niż Q21. Pewnie będziesz musiał zapłacić za diagnozę i serwis. A próbowałeś się kontaktować z iBood? Odpisz, cytując
Tomasz S. Napisano 23 sierpnia 2023 Napisano 23 sierpnia 2023 Przecież kupując na iBOOD masz gwarancję. Skontaktuj się z nimi. 1 Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.