Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam

Kolega ma Audiolab 6000N PLAY i od kilku dni problem.

W aplikacji Play-Fi  w iPhonie wyskakuje:

Zdjęcie WhatsApp 2023-08-21 o 18.58.49.jpg

Po kliknięciu aktualizuj wyskakuje:

Zdjęcie WhatsApp 2023-08-21 o 18.57.20.jpg

Co zostało zrobione.

Audiolab został zresetowany do ustawień fabrycznych.

Próba update była zarówno po kablu Ethernet jak i wifi.

Update z aplikacji na komputerze również kończy się niepowodzeniem.

Co ciekawe z poziomu komputera PC gdy hotspot był zrobiony iPhone udało mi się odtworzyć muzykę.

 

Edytowano przez Tasiorsa
Napisano

Zdecydowanie należałoby go wysłać na serwis i skrupulatnie zbadać, przekaż koledze, żeby się z nami skontaktował. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to bezpłatnie go odbierzemy i sprawdzimy. ;)

Napisano
16 minut temu, Q21 napisał:

Zdecydowanie należałoby go wysłać na serwis i skrupulatnie zbadać, przekaż koledze, żeby się z nami skontaktował. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to bezpłatnie go odbierzemy i sprawdzimy. ;)

Z tego co wiem to zostało kupione nowe 6 miesięcy temu :) W pracy jest - ma się zarejestrować i odpisać jak będzie mógł

Napisano
18 minut temu, Q21 napisał:

Zdecydowanie należałoby go wysłać na serwis i skrupulatnie zbadać, przekaż koledze, żeby się z nami skontaktował. Jeśli sprzęt jest jeszcze na gwarancji to bezpłatnie go odbierzemy i sprawdzimy. ;)

A jeśli po gwarancji, to jest nam niezmiernie przykro!

Trzeba kupić nowszy sprzęt.

Napisano
52 minuty temu, lysy napisał:

A jeśli po gwarancji, to jest nam niezmiernie przykro!

Trzeba kupić nowszy sprzęt.

Jeśli jest po gwarancji to też pomożemy, tylko trzeba go do nas dostarczyć już na własny koszt :)

 

1 godzinę temu, Tasiorsa napisał:

Z tego co wiem to zostało kupione nowe 6 miesięcy temu :) W pracy jest - ma się zarejestrować i odpisać jak będzie mógł

najlepiej jakby przedzwonił do nas albo napisał mail już na Q21 ;)

Napisano
12 minut temu, Q21 napisał:

Jeśli jest po gwarancji to też pomożemy, tylko trzeba go do nas dostarczyć już na własny koszt :)

 

najlepiej jakby przedzwonił do nas albo napisał mail już na Q21 ;)

Przekazałem @WhatsApp telefon i maila do Was :) Teraz ruch należy do kolegi.

Napisano

Dzień dobry,

objawy są niestety takie jak Tasiorsa napisał. Sprzęt jest kupiony przez iBood, więc pewnie dystrybucja inna. 

Objawy są od dwóch tygodni, ale sprzęt używany rzadko. 
Nie wiem jaka jest edycja firmware. 
Serial na obudowie to: AH008450CCC9176
Dziękuję za ofertę pomocy 🙂

Pozdrawiam

Michał

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...