Skocz do zawartości

Co mam, co chce, nie znam się lubię słuchać


Mc0zeh

Recommended Posts

Cześć,

Dzisiaj się zarejstrowałem bo nie mogę znaleźć odpowiedzi na dręczące mnie wątpliwości oraz ewidentny brak wiedzy w temacie audio.

Zacznę od tego co mam:

  • Onkyo Tx-sr505e - Amplituner
  • Zestaw 5.1 Harman Kardon - malutkie kolumienki / miałem w małym mieszkaniu
  • Streamer Yamaha MusicCast WXAD-10 - słucham głownie playlisty z Spotify

Do czego używam, co chcę osiągnąć:

  • muzyka stereo, z uwagi na dużą rodzinę mam pełny folklor (ja: rock, hard rock, metal, reszta mieszkańców: muzyka POPularna, RAP i te młodzieżowe wersje)
  • czasami film - stereo wystarczy
  • audiobooki - jak coś piekę czy gotuje to lubię słuchać
  • dzieci grają na PS

Problemy:

  • kolumienki przeniesione z pokoju z bloku 17m -> do salonu 25 + kuchnia za połową ściany 16 m (generalnie można mówić o około 30 metrach do nagłośnienia
  • podłączyłem kolumny sąsiada ale była tragedia 
  • imprezy domowe - nie da się nagłośnić do tzw. potańcówki 

Na co patrze:

kolumny Dali Oberon 7 - wiem, że takie uniwersalne ale nie potrafię nic mądrzejszego samemu dobrać

Aplituner - chyba już go nie potrzebuje, ale może na chwilę zostać do nowych kolumn.

Wzmacniacz - nie mam pojęcia co z tym zrobić dalej ... jaka konfiguracja itp.

Na pewno zaraz pojawi sie gramofon - jeszcze nie wiem jaki, bo nie odrobiłem lekcji domowej. Tzn. czytałem, ale nie wiem.

Sprzęt może być używany, nie przeszkadza mi to.

budżet, pewnie kupowałbym na raty, tzn w poniższej kolejności: :) 

1. kolumny 4 - 5 K PLN, okres przejściowy na onkyo

2. wzmacniacz ... nie wiem 3K ?

3. Gramofon - 1 - 1.5K

4. nie wiem czy czegoś nie pominąłem ... a może powinienem dodać coś do budżetu ?

 

Proszę o wyrozumiałość

Ave

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach