Skocz do zawartości

Zestaw do TV/muzyka - prośba o doradzenie


Philip

Recommended Posts

Cześć,

Potrzebuje porad do stworzenia zestawu audio (jestem początkujący). Mam upatrzone kilka typów (moim faworytem jest zestaw oparty na Powernod ) - prosiłbym o opinię lub doradzenie czegoś innego :)

Na wstępie powiem, że byłem już krok od kupienia soundbara (bo u kolegi fajnie grało), ale zacząłem czytać, czytać i finalnie postanowiłem założyć osobny wątek.

 

 - Główne przeznaczenie (60%) TV: filmy/seriale z platform streamingowych (amazon, disney, netflix).

- Muzyka: spotify (BT, ja mam telefon z androidem, żona niestety iphona), youtube. Gatunki: głównie muzyka rockowa (ja), zdarza się rap, pop (muzyka rozrywkowa ?)

- do TV jest podłączona konsola (przez hdmi) - więc fajnie jakby dźwięk z gier również szedł na zestaw audio.

- Pokój ~ 18 m, telewizor (LG 65NANO883PB) wisi na ścianie (4,4 metra), kanapa 3 metry od TV ustawiona praktycznie na wprost. Pod TV jest szafka rtv (wysokość 50 cm, długość 150 cm) - i tutaj widzę miejsce na potencjalne głośniki.

- Budżet, na ten moment 3-4k PLN (nie ukrywam, że chciałbym się wstrzelić w ten zakres). Jednak mogę wstrzymać się z zakupem i dozbierać trochę więcej (max. 6k PLN).

- Bonus: posiadam także gramofon reeloop rp1000m, aktualnie podłączone do Technicsa SA EX310 + głośniki które dostałem w spadku (nie wiem co to, zdemontowane z "czegoś" z piwnicy). Chciałbym to przepiąć na powernode, lub inny zestaw. Nie jest to warunek konieczny (!).

Póki co upatrzony mam:

- Powernode edge + tesi 261 (czy będzie dobry dla powyższych wymagań ?)

- Powernode + ? - Zestaw powyżej 4k, widziałem wątki, że kilka osób zbudowało fajny zestaw na 606s2 i carinie. Widziałem też zestaw z kolumnami (ale u mnie raczej odpada bo musiałby stać w rogach pokoju)