Skocz do zawartości

Subwoofer do kina i muzyki


Harvey

Recommended Posts

To mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich. 

Amplituner: Yamaha RX-V485

Kolumny: Taga TAV-606 V.3

Pokój 12m2 ze skosami na suficie (poddasze)

Kobiety w chałpie wiadomka: seriale, filmy, netflixy itd. Głównie w wekkendy. Ja tym gardzę :) ale na co dzień słucham muzyki ze streamingu. Jak widać zestaw nie jest wyrafinowany, bo i słuchacz nie jest wymagający. Tym niemniej lubię trochę basu i chciałbym zakupić suba. Teoretycznie uniwersalnego, ale "babom" to wszystko jedno i stawiam dolary przeciw orzechom że nie zauważą zmiany w tych swoich filmikach :) Idziemy zatem bardziej w coś do muzyki i tu potrzebuje Waszej pomocy. Na początku pomyślałem że używany Magnat 302A albo Klipsch R10SW będzie ok. Ale naczytałem się że w muzyce będą wolne i mulaste. Nie nadążają za muzyką itd. Nie mam doświadczenia, więc ciężko mi ocenić czy tak naprawdę jestem w stanie to odczuć. W pobliżu nie mam miejsca gdzie mógłbym posłuchać jakiegokolwiek sprzętu :/

Co byście polecili ? Budżet to powiedzmy 1000 zł za używany sprzęt. Do nowego coś mogę dorzucić. Magnat RS 8 będzie szybszy od starszego 302 ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony Tannoy TS 2.8 okazał się zepsuty, więc wracam z tematem. Ciężko z dostępnością Tannoy'ów więc chyba trzeba się pogodzić z perspektywą dorzucenia do dostępnych opcji (nowych sklepowych)

A zatem co lepiej zagra:

  • Fyne Audio F3.10 - 1,6 tyś
  • TAGA Harmony Platinum SW-10 V.3 - 1,9 tyś 
  • TAGA Harmony TSW-212 - 1,5 tyś 
  • Magnat Alpha RS 12 -1,8 tyś

Nie wiem jaka jest przewaga Platinium nad Tsw-212.  Fyne najlepszy ? Platinium kolorystycznie by mi pasował do kolumn.

Wiem że są jeszcze polecane Heco Aurora Sub 30A i SVS SB-1000 ale to już pułap > 2 tyś , a wtedy świąt by u mnie nie było w tym roku  ;) 

Co robić jak żyć ?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.12.2023 o 17:50, Harvey napisał: