Harvey Napisano 10 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 10 grudnia 2023 To mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich. Amplituner: Yamaha RX-V485 Kolumny: Taga TAV-606 V.3 Pokój 12m2 ze skosami na suficie (poddasze) Kobiety w chałpie wiadomka: seriale, filmy, netflixy itd. Głównie w wekkendy. Ja tym gardzę ale na co dzień słucham muzyki ze streamingu. Jak widać zestaw nie jest wyrafinowany, bo i słuchacz nie jest wymagający. Tym niemniej lubię trochę basu i chciałbym zakupić suba. Teoretycznie uniwersalnego, ale "babom" to wszystko jedno i stawiam dolary przeciw orzechom że nie zauważą zmiany w tych swoich filmikach Idziemy zatem bardziej w coś do muzyki i tu potrzebuje Waszej pomocy. Na początku pomyślałem że używany Magnat 302A albo Klipsch R10SW będzie ok. Ale naczytałem się że w muzyce będą wolne i mulaste. Nie nadążają za muzyką itd. Nie mam doświadczenia, więc ciężko mi ocenić czy tak naprawdę jestem w stanie to odczuć. W pobliżu nie mam miejsca gdzie mógłbym posłuchać jakiegokolwiek sprzętu :/ Co byście polecili ? Budżet to powiedzmy 1000 zł za używany sprzęt. Do nowego coś mogę dorzucić. Magnat RS 8 będzie szybszy od starszego 302 ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harvey Napisano 11 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 11 grudnia 2023 Dziękuje wszystkim za pomoc Stanęło na Tannoy TS 2.8 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...