Piobotras Napisano 21 stycznia 2024 Udostępnij Napisano 21 stycznia 2024 Jestem nowy na forum, więc na początek witam Wszystkich. Przychodzę do Was z prośbą o pomoc w złożeniu zestawu stereo do typowego pokoju w bloku ok. 20m2 (5,5x3,5) Sprzęt ma być do ogólnego słuchania, najczęściej radio (żona) jak i również do różnej muzyki typu klubowa, dance, przeróbki do reggae, chillout, symfoniczny metal i czasami domowe imprezki... generalnie wszystkiego po trochu. Jestem laikiem, dlatego opis tego czego szukam może nie trzymać się kupy więc proszę o wyrozumiałość. Nie poszukuję audiofilskiego, analitycznego odsłuchu, ale w miarę możliwości czystego zrównoważonego dźwięku, gdzie góra, środek i dół będą miały swoje miejsce i będzie to muzykalne i przestrzenne. W większości do spokojnego wieczornego odsłuchu ale kiedy trzeba, sprzętu który da też ognia z ładnym, nie dudniącym basem. Mój budżet, to okolice +/- 5,5 tyś zł Sprzęt który sobie upatrzyłem/wybrałem jest bardziej wybrany pod względem ogólnego opisu, a kolumny pod kontem pozostałego budżetu... ale może coś się zgra i da się coś odpowiednigo złożyć? Denon PMA 900 HNE Marantz NR 1200 Yamaha R-N600A Marantz Melody X Magnat MR 750 Heco Victa Prime 702 Indiana Line Tesi 561 Magnat Tempus 77 Wilson Raptor 7 Oczywiście mogą być jakieś inne propozycje mieszczące się w budżecie (droższy ampli, tańsze kolumny lub odwrotnie) Z góry dziękuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piobotras Napisano 23 stycznia 2024 Autor Udostępnij Napisano 23 stycznia 2024 (edytowany) ... to może zapytam inaczej Budżet 5,5 tyś zł, proszę o propozycje co w tej cenie (amplituner + kolumny podłogowe) zagra na przyzwoitym poziomie? Jestem kompletnym laikiem tym temacie Edytowano 23 stycznia 2024 przez Piobotras Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...