Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w złożeniu zestawu stereo


Piobotras

Recommended Posts

 

Jestem nowy na forum, więc na początek witam Wszystkich.

Przychodzę do Was z prośbą o pomoc w złożeniu zestawu stereo do typowego pokoju w bloku ok. 20m2 (5,5x3,5) 

 

 Sprzęt ma być do ogólnego słuchania, najczęściej radio (żona) jak i również do różnej muzyki typu klubowa, dance, przeróbki do reggae, chillout, symfoniczny metal i czasami domowe imprezki... generalnie wszystkiego po trochu. 

Jestem laikiem, dlatego opis tego czego szukam może nie trzymać się kupy więc proszę o wyrozumiałość. 

Nie poszukuję audiofilskiego, analitycznego odsłuchu, ale w miarę możliwości czystego zrównoważonego dźwięku, gdzie góra, środek i dół będą miały swoje miejsce i będzie to muzykalne i przestrzenne. W większości do spokojnego wieczornego odsłuchu ale kiedy trzeba, sprzętu który da też ognia z ładnym, nie dudniącym basem. 

Mój budżet, to okolice +/- 5,5 tyś zł 

Sprzęt który sobie upatrzyłem/wybrałem jest bardziej wybrany pod względem ogólnego opisu, a kolumny pod kontem pozostałego budżetu... ale może coś się zgra i da się coś odpowiednigo złożyć? 

 

Denon PMA 900 HNE

Marantz NR 1200

Yamaha R-N600A

Marantz Melody X

Magnat MR 750

 

Heco Victa Prime 702

Indiana Line Tesi 561

Magnat Tempus 77 

Wilson Raptor 7

 

Oczywiście mogą być jakieś inne propozycje mieszczące się w budżecie (droższy ampli, tańsze kolumny lub odwrotnie) 

 

Z góry dziękuję 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Piobotras napisał:

@Piotr Sonido Dziękuję za odpowiedź, ale niestety te propozycje dość znacząco przekraczają budżet. 

Trzeba negocjować ceny w salonach. Próbowałeś?

13 godzin temu, Tomasz Kluczynski napisał:

To kolumn szukaj wsród używek, wtedy nawet lepsze możesz dostać w okolicy2-2,5 tys zł. Wybór jest przeogromny.

Albo tak

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowany)
14 godzin temu, Piotr Sonido napisał: