Madziura Napisano 28 stycznia Udostępnij Napisano 28 stycznia Dzień dobry. Apka Spotify Premium na moim telefonie przestała widzieć (po łuku latach bezbłędnego działania) urządzenie Yamaha cd-nt670d podłączone do domowego wi-fi. Telefon i Yamaha są w tej samej sieci, mam najnowsze aktualizacje. Czy możliwe, że Spoti wyłącza streaming na niektóre urządzenia? Czytałem gdzieś takie artykuły sprzed dwóch lat...ale nie wydaje mi się to prawdopodobne.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 28 stycznia Udostępnij Napisano 28 stycznia Spotify nic nie wyłączyło. U mnie właśnie "leci" na WXC50. Pamiętaj, że Yamaszka musi "chodzić" w 2,4 GHz. Może przełączyło Ci się na 5 ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madziura Napisano 28 stycznia Autor Udostępnij Napisano 28 stycznia 4 godziny temu, terracan1929 napisał: Spotify nic nie wyłączyło. U mnie właśnie "leci" na WXC50. Pamiętaj, że Yamaszka musi "chodzić" w 2,4 GHz. Może przełączyło Ci się na 5 ? A gdzie mogę to sprawdzić? Przyznam, że dotychczas nie było takich samoistnych przełączeń... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 stycznia Udostępnij Napisano 29 stycznia Zgadzam się. Nic nie było gaszone w Spotify. To byly historie radia. Ale w Spotify jest ok. To ustawienie sprawdzisz na routerze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madziura Napisano 29 stycznia Autor Udostępnij Napisano 29 stycznia Chyba jednak to nie jest problem częstotliwości. Sprawdziłam, wszystko działa na 2,4 GHz... Może to problem z ustawieniami samego Spotify i jakichś ostatnich aktualizacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 29 stycznia Udostępnij Napisano 29 stycznia 2 minuty temu, Madziura napisał: Chyba jednak to nie jest problem częstotliwości. Sprawdziłam, wszystko działa na 2,4 GHz... Może to problem z ustawieniami samego Spotify i jakichś ostatnich aktualizacji. Proponuję odinstalować cały musiccast z telefonu, zrobić reset Pianocraft do stanu fabycznego i zacząć wszystko od początku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Madziura Napisano 29 stycznia Autor Udostępnij Napisano 29 stycznia Nie pozostaje nic innego 🙃 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.