Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w próbie dobrania elelemntów kina domowego i zestawu do słuchania muzyki


nerq

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Jestem totalnym laikiem w temacie sprzętu audio ale zupełnym przypadkiem jestem w posiadaniu pewnej ilości, chyba swojego czasu, dobrego jakościowo sprzętu.

Zastanawiam się czy może to być baza dla zbudowania kina domowego pod które da się tez podłączyć odtwarzacz CD oraz Gramofon.

Zacznę od tego co mam, nie mam pojęcia czy to ze sobą jakkolwiek pasuje bo pochodzi z różnych źródeł (coś w spadku, coś z demontażu starej sali konferencyjnej w firmie itp)

- amplituner Denon AVR-3806

- odtwarzacz DVD (mógłby robić za odczyt CD) - Denon DVD-1730

- pioneer compact disc player pd-f1009 (może ta zmieniarka do odtwarzania CD)

- głośniki Denon SC-N8 na podstawkach (mam 2 lub 4 szt, nie jestem teraz pewien ale sprawdzę)

- Sony SWF-BR100 - to chyba do niczego się nie nada bo było od telewizora sony bravia

 

Zakładam że masę rzeczy by trzeba dokupić ale szkoda mi tego sprzętu że tak leży niewykorzystany.

 

Z rzeczy które chciałbym podłączyć do tego montowanego zestawu to

- telewizor 70PUS8118/12 70 cali + chromecast

- odtwarzacz CD bo mamy ich dużą kolekcję

- jakiś gramofon fajny (tu też proszę o pomoc w dobraniu)

- konsole PS3, PS4, PS5 - ale to w zasadnie opcjonalne rzeczy

 

Pozdrawiam i będę bardzo wdzięczny za pomoc, nawet jeżeli będą to odpowiedzi że nic tu do niczego nie pasuje i nie ma sensu się w to bawić:)

Błażej

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wykorzystać ten amplituner do ww. celów. Pamiętaj że jest on jednak pelnoletni i nie oczekuj 4k, nowych standardów dźwięku itp. Glosniki są watpliwej jakości więc raczej użyłbym ich tylko na etapie testowania a jeżeli miałoby grać dłużej zainwestował w coś lepszego. 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nerq

Witam.

Ten odtwarzacz DVD czy cd do muzyki, powinny być ok, nawet z lepszą elektroniką.