eMBe Napisano 15 kwietnia 2024 Napisano 15 kwietnia 2024 Pojawił mi się dziwny problem. Mianowicie czasami zdarza się tak, że amplituner przestaje grać i dźwięk przełącza się na głośniki TV i po chwili lub dwóch wraca dźwięk do amplitunera. Miałem ten problem na streamingowych apkach z TV, na konsoli (podpięta do amplitunera). Z poprzednim amplitunerem nie miałem takich problemów. Amp: Pioneer LX305 TV: LG C1 - podłączone do portu eARC Jest to sporadyczne ale mimo wszystko irytujące. Przy następnej okazji zrobię update tematu (czy był Dolby Atmos, Dolby Vision etc.). Odpisz, cytując
bora902 Napisano 15 kwietnia 2024 Napisano 15 kwietnia 2024 sprawdzic czy LG C1 ma najnowsze firmware a potem zresetowac go do ustawien poczatkowych po wczesniejszycm odlaczeniu kabli hdmi na nowo zainstalowac amplituner ktory tez powinien byc zresetowany po wczesniejszym sprawdzeniu aktualnosci softu (niektore amplitunery maja problem z gniazdem eARC telewizorow LG i jest to znany problem) Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 16 kwietnia 2024 Napisano 16 kwietnia 2024 A spróbuj inny kabel HDMI. Może jest niedociśnięty. Odpisz, cytując
Łukasz P. Napisano 16 kwietnia 2024 Napisano 16 kwietnia 2024 (edytowany) Dnia 15.04.2024 o 09:35, eMBe napisał: Pojawił mi się dziwny problem. Mianowicie czasami zdarza się tak, że amplituner przestaje grać i dźwięk przełącza się na głośniki TV i po chwili lub dwóch wraca dźwięk do amplitunera. Miałem ten problem na streamingowych apkach z TV, na konsoli (podpięta do amplitunera). Z poprzednim amplitunerem nie miałem takich problemów. Amp: Pioneer LX305 TV: LG C1 - podłączone do portu eARC Jest to sporadyczne ale mimo wszystko irytujące. Przy następnej okazji zrobię update tematu (czy był Dolby Atmos, Dolby Vision etc.). W ustawieniach w sekcji dźwięk zrób włącz/wyłącz eArc. Jak to nie pomoże to przed resetowaniem urządzeń odepnij po prostu tv z prądu na 20-30min. Jak to nic nie pomoże to wtedy bym spróbował reset jednego z urządzeń a potem dopiero kolejnego. Edytowano 16 kwietnia 2024 przez Łukasz P. Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 17 kwietnia 2024 Napisano 17 kwietnia 2024 Zrobiłeś jakieś testy? Coś lepiej? Działa? Odpisz, cytując
eMBe Napisano 17 kwietnia 2024 Autor Napisano 17 kwietnia 2024 Kable HDMI mam dobre. Testów nie robiłem ponieważ nie jestem w stanie doprowadzić ręcznie do takiej sytuacji. Dzieje się to sporadycznie. Jak się znowu wydarzy to zanotuję jakie źródło sygnału, jaki rodzaj dźwięku itp. Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 18 kwietnia 2024 Napisano 18 kwietnia 2024 Tu nie chodzi o to czy jest dobry czy nie. Może nie jest wciśnięty albo wtyk w którymś miejscu zaśniedział. Miałem tak. Warto zobaczyc czy wszędzie ma ten sam kolor - miedzi. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.