eMBe Napisano 15 kwietnia Udostępnij Napisano 15 kwietnia Pojawił mi się dziwny problem. Mianowicie czasami zdarza się tak, że amplituner przestaje grać i dźwięk przełącza się na głośniki TV i po chwili lub dwóch wraca dźwięk do amplitunera. Miałem ten problem na streamingowych apkach z TV, na konsoli (podpięta do amplitunera). Z poprzednim amplitunerem nie miałem takich problemów. Amp: Pioneer LX305 TV: LG C1 - podłączone do portu eARC Jest to sporadyczne ale mimo wszystko irytujące. Przy następnej okazji zrobię update tematu (czy był Dolby Atmos, Dolby Vision etc.). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bora902 Napisano 15 kwietnia Udostępnij Napisano 15 kwietnia sprawdzic czy LG C1 ma najnowsze firmware a potem zresetowac go do ustawien poczatkowych po wczesniejszycm odlaczeniu kabli hdmi na nowo zainstalowac amplituner ktory tez powinien byc zresetowany po wczesniejszym sprawdzeniu aktualnosci softu (niektore amplitunery maja problem z gniazdem eARC telewizorow LG i jest to znany problem) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 16 kwietnia Udostępnij Napisano 16 kwietnia A spróbuj inny kabel HDMI. Może jest niedociśnięty. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz P. Napisano 16 kwietnia Udostępnij Napisano 16 kwietnia (edytowany) Dnia 15.04.2024 o 09:35, eMBe napisał: Pojawił mi się dziwny problem. Mianowicie czasami zdarza się tak, że amplituner przestaje grać i dźwięk przełącza się na głośniki TV i po chwili lub dwóch wraca dźwięk do amplitunera. Miałem ten problem na streamingowych apkach z TV, na konsoli (podpięta do amplitunera). Z poprzednim amplitunerem nie miałem takich problemów. Amp: Pioneer LX305 TV: LG C1 - podłączone do portu eARC Jest to sporadyczne ale mimo wszystko irytujące. Przy następnej okazji zrobię update tematu (czy był Dolby Atmos, Dolby Vision etc.). W ustawieniach w sekcji dźwięk zrób włącz/wyłącz eArc. Jak to nie pomoże to przed resetowaniem urządzeń odepnij po prostu tv z prądu na 20-30min. Jak to nic nie pomoże to wtedy bym spróbował reset jednego z urządzeń a potem dopiero kolejnego. Edytowano 16 kwietnia przez Łukasz P. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 17 kwietnia Udostępnij Napisano 17 kwietnia Zrobiłeś jakieś testy? Coś lepiej? Działa? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eMBe Napisano 17 kwietnia Autor Udostępnij Napisano 17 kwietnia Kable HDMI mam dobre. Testów nie robiłem ponieważ nie jestem w stanie doprowadzić ręcznie do takiej sytuacji. Dzieje się to sporadycznie. Jak się znowu wydarzy to zanotuję jakie źródło sygnału, jaki rodzaj dźwięku itp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 18 kwietnia Udostępnij Napisano 18 kwietnia Tu nie chodzi o to czy jest dobry czy nie. Może nie jest wciśnięty albo wtyk w którymś miejscu zaśniedział. Miałem tak. Warto zobaczyc czy wszędzie ma ten sam kolor - miedzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.