Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w ustawieniach


Recommended Posts

1 minutę temu, Piotr Sonido napisał:

To kalibracja jeszcze raz jesli zmieniły położenie :)

 

Miejsce to samo. Podniosły się tylko o 80 cm w górę. 

Ta kalibracja to dumnie brzmi ale jak sie tak przypatrzysz w ustawienia amplitunera to jedyne co się zmienia w ustawieniach przy tej kalibracji to poziom głośności np. na moich multicastach z tyłu doszło na maxa czyli po +10dB na prawym i lewym głośniku. 

Jak wrócę z pracy to muszę zrobić kalibrację. Wczoraj wieczorem jak już postawiłem kolumny na statywach i  pojawił się ten problem to we mnie taka niechęć do tego wszystkiego wezbrała że poszedłem spać.  Dziś odłącze wysztkie urządzenia WiFi (lodówkę  stacje pogodową i co tam znajdę, laptopy telefony) bo faktycznie jak się tak zastanowić nad tym wszystkim to tego wszystkiego jest multum. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można wywołać ręcznie aktualizację tych głośników w aplikacji MultiCast ? lub w ustawieniach aplitunera ? Może amplituner też wymaga aktualizacji i też nie wiem gdzie tego szukać w ustawieniach czy w aplikacji lub w samych ustawieniach amplitunera

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, SkilleR napisał:

Miejsce to samo. Podniosły się tylko o 80 cm w górę. 

No to albo albo.

 

53 minuty temu, SkilleR napisał:

Ta kalibracja to dumnie brzmi ale jak sie tak przypatrzysz w ustawienia amplitunera to jedyne co się zmienia w ustawieniach przy tej kalibracji to poziom głośności np. na moich multicastach z tyłu doszło na maxa czyli po +10dB na prawym i lewym głośniku. 

Przecież kalibracja to dużo więcej niż to co widzisz w ustawieniach amplitunera. Dodatkowo jak któryś kanał poszedł na maks/min to należałoby zastanowić się dlaczego tak się stało i przeprowadzić kalibrację tak aby tego uniknąć. Nie wiesz bez dodatkowych pomiarów czy ten maks to dlatego, że tak ma być czy dlatego, że skończyła się skala. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, PanKlor napisał:

Nie wiesz bez dodatkowych pomiarów czy ten maks to dlatego, że tak ma być czy dlatego, że skończyła się skala.

Domyślałem się że dlatego że głośniki stały na podłodze przy sofie i system wykrył że żeby je dobrze było słychać musi dodać mocy na każdym z nich. Tak na logikę to wziąłem. Dlatego też dokupiłem te statywy pod nie. 

Wiesz jak siedzisz na kanapie i trzymasz w ręku ten mikrofon to na mój tępy łeb jakie tam może on dane przekazywać do amplitunera, na pewno głośność i ew odległość  od głośnika którą wykryje na podstawie czasu w jakim dotrze do niego dźwięk. Nie całkuje pokoju bo to nie ten typ czujnika. Macie jednak rację powinienem od kalibracji zacząć

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, SkilleR napisał:

Wiesz jak siedzisz na kanapie i trzymasz w ręku ten mikrofon to na mój tępy łeb

Mikrofonu się nie trzyma tylko używa statywu. 

9 minut temu, SkilleR napisał:

Nie całkuje pokoju bo to nie ten typ czujnika. Macie jednak rację powinienem od kalibracji zacząć

Bada odpowiedz częstotliwości w miejscu odsłuchu i na tej podstawie koryguje. Są różne systemy kalibracji - takie co ustawiają tylko czas i ogólny poziom sygnału to w dzisiejszych czasach najrpostsze rozwiązania. Droższe robią więcej i dokładniej. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co. Wkurzające jest to że wydajesz kasę. Dla mnie to są spore pieniądze. Ja wiem zaraz by ktoś powiedział że to grosze. Ale w sumie nie jest ważne ile to kosztuje. Wydajesz kasę a za chwile masz z zakupioną rzeczą problem. I nie ma kogoś kto by za to odpowiadał i jakoś posypał głowę popiołem i powiedział ``ok przyjedziemy i poprawimy``

To samo ostatnio z zakupioną kanapą. Czekałem na nią prawie 1,5 miesiąca. Jak już ja przywieźli to sie okazało że jej środkowe nogi są za krótkie i trzeba je wymienić. Czekałem 3 tyg na serwis. Przyjechało dwóch kolesi ze sprężyną. Ja pytam na cholere mi ta sprężyna. No bo zwykle jest tak że sprężyna jet za mocna i sie nogi unoszą. Ja na to, przecież Pan widzi chyba że nogi są za krótkie i to samo napisałem w reklamacji. No to on mi na to że ok ale on dostał sprężynę więc musiał z nią przyjechać na oględziny. Ja mu na to że we dwóch przyjechaliście na oględziny ze sprężyna ?, no tak mi odpowiada. I do teraz mija 3 tydz po ich wizycie jak żona dzwoniła zapytać kiedy przyjadą to jej odpowiedzieli że nogi są w produkcji i jak się zrobią to nam je wyślą kurierem^^ 

i co k.... sam sobie je mam wymienić ? Polska to jest dramat. Kocham mój kraj ale chętnie bym wyjechał gdybym mógł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SkilleR napisał:

Ale w sumie nie jest ważne ile to kosztuje. Wydajesz kasę a za chwile masz z zakupioną rzeczą problem. I nie ma kogoś kto by za to odpowiadał i jakoś posypał głowę popiołem i powiedział ``ok przyjedziemy i poprawimy``

Nie rozumiem Twojego wywodu... instrukcję przeczytałeś? Z czym masz konkretnie problem? Nie mówimy tutaj o kanapie tylko jakby nie patrzeć o w miarę skomplikowanym rozwiązaniu jakim jest kino domowe z korekcją akustyki itp. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, SkilleR napisał:

Miejsce to samo. Podniosły się tylko o 80 cm w górę. 

Ta kalibracja to dumnie brzmi ale jak sie tak przypatrzysz w ustawienia amplitunera to jedyne co się zmienia w ustawieniach przy tej kalibracji to poziom głośności np. na moich multicastach z tyłu doszło na maxa czyli po +10dB na prawym i lewym głośniku. 

Która Ty masz Yamahe? Bo YPAO nie zmienia tylko poziomu głosnosci.

22 godziny temu, SkilleR napisał:

Czy można wywołać ręcznie aktualizację tych głośników w aplikacji MultiCast ? lub w ustawieniach aplitunera ? Może amplituner też wymaga aktualizacji i też nie wiem gdzie tego szukać w ustawieniach czy w aplikacji lub w samych ustawieniach amplitunera

A co się dzieje?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Napisano (edytowany)
Dnia 26.07.2024 o 07:18, Piotr Sonido napisał:

A co się dzieje?

Przepraszam bylem w delegacji i nie bardzo był czas na pisanie po forach.

Mam Yamahe A2A AVENTAGE

Problem jest z jednym z tylnych głośników bezprzewodowych MusicCast 20 (po prawej stronie). Objawia się to tym że przerywa co chwilę. Raz są to mniejsze przerywy a czasem większe tak ok sekundy.

Co już zrobiłem by to zweryfikować:

Zadzwoniłem do UPC. Pan ustawił mi na wolny kanał WiFi.

Odłączyłem w domu wszystko co ma i moglo mieć wpływ na WiFi

Odłączyłem w aplikacji MusicCast dwa tylne głośniki i powiązałem z powrotem. (chciałem odłączyć głosiki od WiFi ale nie potrafię tego zrobić na tablecie niestety. Padłączał mi to Pan z TopHiFi) Chaciałem od nowa zrobić powiązanie tak jakby to był nowy głośnik ale nie mam pojęcia jak, czy wystarczy po prostu nacisnąć przycisk połączenia WiFi na głośniku ?)

Czy dobrym pomysłem było by podłączyc Amplituner na kabel do netu jak stacjonaryny komputer ?

Edytowano przez SkilleR
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...